באתלטיקו מדריד זועמים: אצטדיון פיליפס לא מקורה

איינדהובן קבוצה ברמה טובה. סימאונה באימון המסכם
איינדהובן קבוצה ברמה טובה. סימאונה באימון המסכם | צילום: AFP

הקולצ'ונרוס ירצו להכריע הערב. מאמן איינדהובן קוקו: "אני חותם על 0:0"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד יודעת שהאפשרות היחידה שלה להציל את העונה היא להגיע לגמר ליגת האלופות או שהיא תישאר העונה בידיים ריקות. רגע לפני שהיא משחקת ביום ראשון בדרבי נגד ריאל מדריד היא תנסה להשיג תוצאה טובה היום באיינדהובן (21:45).

 

לעומתה, פ.ס.וו החזירה את שלב הנוקאאוט של ליגת האלופות להולנד אחרי תשע שנים, בשורה מעט חיובית לתושבי המדינה שיראו את היורו הקרוב בטלוויזיה. בהולנד פרסמו ש-70 מדינות יראו את המשחק בשידור ישיר וזו הזדמנות טובה להולנדים להחזיר את הכדורגל שלהם לתודעה.

 

 

 

רק שלא יקפאו. שחקני אתלטיקו באיינדהובן (AFP)

 

הבשורה של אתלטיקו היא חזרתו לסגל של אאוגוסטו פרננדס שלא שיחק מאז ההפסד 2:1 לברצלונה. אחרי ה-0:0 נגד ויאריאל הקולצ'ונרוס נמצאים במרחק של שמונה נקודות מברצלונה והם יודעים שרק נס יציל להם את העונה. מזג האוויר לא האיר פנים לחבורה של דייגו סימאונה, שהתקבלה עם נחיתתה בהולנד בגשם סוחף וטמפרטורות של שלוש מעלות.

 

למרות התלונות של הקולצ'ונרוס, שבין היתר כעסו על כך שהאצטדיון פיליפס לא מקורה לחלוטין, בניגוד למשחק בקזחסטן נגד אסטנה ששוחק באצטדיון עם גג, הם עדיין מועמדים לניצחון, לפחות על פי סוכנויות ההימורים.

 

"אאוגוסטו שלא שיחק בגלל מתיחה ברצועת הברך יהיה כשיר", עדכן סימאונה. "הוא לא רק שחקן טוב אישית אלא חשוב מאוד למשחק הקבוצתי. אני שמח שהוא חזר, אבל הוא לא שיחק 20 יום נצטרך לראות אם יפתח. איינדהובן? קבוצה מצוינת שמשחקת כדורגל ברמה גבוהה. הם מתחרים בצורה יפה עם אייאקס על האליפות בהולנד".

 

ישוב לשחק. פרננדס (gettyimages)

 

קוקו: "מחמיא לאתלטיקו"

מאמן איינדהובן פיליפ קוקו הודה שהוא חותם על 0:0: "זה תמיד טוב לסיים משחק בלי לספוג ובלי הפסד. אפשר רק להחמיא לאתלטיקו מדריד, מדובר בקבוצה עם אופי מיוחד שיש לה אמירה על המגרש. השחקנים של אתלטיקו הם אלופים אמיתיים".

 

יורגן לוקאדיה נחשב לשחקן שכדאי לשים עליו עין. נגד וולפסבורג הוא כבש את שערו הראשון בליגת האלופות והשישי בליגה, והוא נחשב לכישרון עולה. החלוץ לוק דה יונג, שכבש העונה 17 שערים בליגה ושיחק בעבר ללא הצלחה בניוקאסל, לא ישחק בגלל השעייה.

 

השחקנים של אתלטיקו אלופים אמיתיים (gettyimages)

 

הרכבים משוערים:

איינדהובן: ג'רואן זואט; סנטיאגו אריאס, ג'פרי ברומה, הקטור מורנו, ג'טרו ווילמס; ג'וריט הנדריקס, דאבי פרופר, מרקו ואן חינקל; לוציאנו נארסינג, יורגן לוקאדיה, גאסטון פריירו.

 

אתלטיקו: יאן אובלאק; חואנפארן, חוסמה חימנס, דייגו גודין, פליפה לואיס; גאבי, סאול, אולייביר טורס; פרננדו טורס, אנטוניו גריזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי