חכמה על קטנות: סיטי קרובה לעליה היסטורית לרבע הגמר

אגוארו. עשה את ההבדל
אגוארו. עשה את ההבדל | צילום: GettyImages

התכולים ניצחו 1:3 בקייב בדרך לרבע הגמר. אגוארו, סילבה וטורה סידרו גומלין נוח

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא נהנתה מהגרלות נוחות בשנים האחרונות בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות, אך הפעם נראה שהיא בדרך לשלב רבע הגמר, בפעם הראשונה בתולדותיה, לאחר ניצחון 1:3 על דינמו קייב באוקראינה.

 

למרות שהם נמצאים בעיצומה של פגרת החורף, המקומיים פתחו חזק, אך שער בדקה ה-15 של סרחיו אגוארו שינה את המשחק לחלוטין. השחקנים של סרחיי רברוב איבדו את ההתלהבות של תחילת המשחק והאורחים יכלו לעקוץ. דויד סילבה, לאחר מבצע קבוצתי נפלא, כבש את השני (40) והראש של שחקני הסיטיזנס היה כבר במשחק הליגה הקרוב.

 

 

שחקני קייב לא ויתרו במחצית השנייה ותקפו את שערו של ג'ו הארט, כאשר בדקה ה-59 הלחץ השתלם עם ויטאלי בויאלסקי שהחזיר את התקווה למארחים. אך דווקא אז, כאשר היה נראה שהם קרובים להשיג את השוויון, הגיע המסמר האחרון כשיאיא טורה כבש את השלישי של האנגלים וככל הנראה סידר את הכרטיס לרבע הגמר.

 

מנואל פלגריני, שויתר השבוע על הגביע מול צ'לסי, במטרה להגיע בכושר שיא למשחק, בוושאי יכול להיות מרוצה. כעת הוא יכול לחזור להתמקד במשימות המקומיות. האוקראינים? הם רק יכולים להרגיש פספוס גדול.

 

הרכבים

 

דינמו קייב: אולכסנדר שובקובסקי; דנילו סילבה (ייבגני מקרנקו/ 66), אלכסנדר דראגוביץ', דומאגוי וידה, ייבגן חצ'רידי; סרגיי ריבלקה, דניס גרמאש (מיגל ולוסו/ 31), ויטאלי בויאלסקי; דרליס גונסאלס, אנדריי ירמולנקו, לוקאש תאודורצ'יק (ג'וניור מוראייס/ 46).

 

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט; בקארי סאניה, וינסנט קומפאני, ניקולאס אוטמנדי, גאל קלישי; פרננדו, פרננדיניו; יא יא טורה, דויד סילבה, ראחים סטרלינג; סרחיו אגוארו (קלצ'י איאהנצ'ו/ 90+1).

 

מהלך המשחק

 

דקה 4

ירמולנקו ניסה להפתיע את הארט, כשבעט לשער מזווית קשה, אך השוער היה במקום והדף לקרן.

דקה 15

מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:1: האורחים הרימו כדור קרן לרחבה, הגנת קייב איבדה את אגוארו והחלוץ כבש את שערו ה-16 ב-17 המשחקים האחרונים שלו בליגת האלופות.



אגוארו. בדד (
gettyimages)

דקה 35

יאיא טורה פרץ באגף ימין ובעט כדור שוטח לפינה הימנית, אך אולכסנדר שובקובסקי זינק טוב והדף לקרן.


טורה. בעיטה טובה (AFP)

דקה 40

מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:2: סטרלינג פרץ באגף שמאל ומסל לאגוארו ברחבה, הארגנטיני החזיר לו בעקב ושבר את ההגנה בעוד האנגלי מסר כדור רוחב לדויד סילבה שרק היה צריך לדחוק אותו פנימה.



דויד סילבה. היה צריך רק לדחוק פנימה (gettyimages)

דקה 52

ירמולנקו קיבל כדור על סף הרחבה בצד ימין, חתך למרכז ובעט כדור שחלף ליד הקורה ויצא לחוץ.

דקה 59

דינמו קייב צימקה ל-2:1: אוטמנדי הרחיק גרוע כדור שהגיע לבויאלסקי , הקשר בעט מ-17 מטרים כדור שפגע בארגנטיני וחדר לשער.


בויאלסקי. החזיר את התקווה (AFP)

דקה 90

מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 1:3: יאיא טורה קיבל כדור על סף הרחבה, ביצע מסירה כפולה עם דויד סילבה ושלח כדור מדויק שהכניע את אולכסנדר שובקובסקי.


טורה. נעץ את המסמר האחרון (gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי