פ.ס.ז' תארח את האוהד שהושפל ע"י אוהדי צ'לסי

אורח מיוחד. ההכנה למשחקים לפני שנה
אורח מיוחד. ההכנה למשחקים לפני שנה | צילום: Gettyimages

הצרפתים הזמינו למשחק בין הקבוצות את האדם שסובל מטראומה. רמי מבוקש בסין

(גודל טקסט)

אוהד פאריס סן ז'רמן, סולימאנה סילה, שנבעט מהרכבת על ידי אוהדים גזענים של צ'לסי במשחק בין שתי הקבוצות בליגת האלופות בעונה שעברה, יהיה אורח הכבוד של המשחק הראשון בפארק דה פראנס ביום שלישי הקרוב כשפ.ס.ז' תארח את צ'לסי.

 

סילה קיבל בעונה שעברה הזמנה להגיע למשחק הגומלין של צ'לסי נגד פ.ס.ז' אחרי שהנהלת הקבוצה התנצלה על התנהגות האוהדים, אבל העדיף לא להגיע. בצ'לסי מסרו שההזמנה פתוחה והוא יכול להגיע לגומלין גם השנה ויקבל טיפול של VIP.

 

 

חמשת האוהדים שאותרו בעקבות סרטון וידאו שהודלף ברשתות החברתיות דחפו את האוהד כשהיו שיכורים בשל צבע עורו. לדברי המועדון מסטמפורד ברידג' הם הושעו לחמש שנים מהאצטדיון. האוהדים שזרקו אותו מהרכבת במטרו בפאריס צעקו: "אנחנו גזענים ואנחנו אוהבים את זה". הסרטון גרם לזעם גדול בעולם וגם בצ'לסי גינו אותו.

 

 

האוהד שנדחף מהרכבת עבר תקופה קשה. הוא לא עבד במשך כחצי שנה ולפי פרסומים בצרפת הוא עלה על רכבת מטרו לראשונה מאז המקרה רק בשבוע שעבר. הוא יגיע למשחק בשבוע הבא שיהיה בדיוק שנה פחות יום מאז המקרה.

 

עורך דינו, ג'ים מייקל גבריאל אמר ל"סטאר" האנגלי: "פ.ס.ז' הזמינה אותו למשחק והוא ילך איתי לפארק דה פראנס, כי הוא מבין שהחיים חייבים להימשך". סילה סבל לפי הדיווחים מטראומה ונאלץ לעבור טיפול רפואי. "הוא הולך לרופא לטיפול כל שבוע".

 

ג'ורדן מונדאי, אוהד צ'לסי שהושעה, ביציאה מבית המשפט במרץ 2015 (gettyimages)

 

רק 700 אוהדים של צ'לסי יוכלו להגיע למשחק במקום 1400 מסיבות ביטחוניות אחרי מתקפת הטרור שחוותה פאריס והניסיון לבצע פיגוע בעת משחק הידידות בין צרפת לגרמניה בסטאד דה פראנס בנובמבר. עורך הדין של סילה טוען שגם המקרה של הלקוח שלו השפיע על הקטנת כמות הכרטיסים. "אולי אוהדי שתי הקבוצות יחשבו פעם נוספת אם האלימות והגזענות משתלמים".

 

בתוך כך פורסם שחלוץ צ'לסי לואיק רמי עשוי להיות עוד שחקן שיעזוב את אירופה לסין אחרי ששנחאי שנואה הציעה עבורו 11 מיליון ליש"ט. בקבוצה שיחק בעונה החולפת דמבה בה החלוץ ששיחק בעבר גם בצ'לסי וניוקאסל, ונרכש לווסטהאם על ידי אברם גרנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי