טרי יחמיץ את פ.ס.ז'. וויליאן: "מסוגלים לזכות"

יחמיץ גם את הגומלין. טרי
יחמיץ גם את הגומלין. טרי | צילום: Gettyimages

בלם צ'לסי לא החלים בזמן מהפציעה, חברו מאמין: "אנחנו מספיק טובים"

(גודל טקסט)

במסגרת הפרמייר-ליג לצ'לסי לא נשאר להשיג יותר מדי העונה, שכן היא לא תרד ליגה וככל הנראה גם לא תשיג כרטיס לאירופה. לעומת זאת, בליגת האלופות הסיפור שונה לחלוטין. הבלוז יארחו ברביעי בערב את פאריס סן ז'רמן למשחק הגומלין בשמינית הגמר, לאחר שנוצחו 2:1 בצרפת.

אלופת אנגליה היוצאת תהיה חייבת כמובן לכבוש בסטמפורד ברידג', אבל תצטרך במקביל להיזהר מההתקפה המצוינת של פ.ס.ז'. לצערה של צ'לסי, אחד משחקניה הבכירים בחלק האחורי, ג'ון טרי, לא יוכל לעזור בניסיון להצר את הצעדים של זלאטן איברהימוביץ' וחבריו.

הקפטן בן ה-35, שנעדר מהסגל בחמשת המשחקים האחרונים בשל פציעה בירך, כולל במשחק בפאריס, לא התאושש בזמן וייעדר בגומלין. צ'לסי ביטלה משחק אימון שנועד עבורו, ומקווה שיעמוד לרשות חוס הידינק במשחק הגביע מול אברטון בשבת. 

המנג'ר ההולנדי סיפר: "מצבו של טרי לא החמיר. בשבת הוא התאמן וקיבל טיפול. הוא יכול לרוץ, אבל זה מסוכן עבורו אם הוא צריך להתאמץ יותר. אנחנו לא רוצים לגרום לכך שהפציעה תהיה חמורה יותר". 

צ'לסי, כאמור, זקוקה לנס כדי להשיג כרטיס לליגת האלופות דרך הפרמייר-ליג, אבל היא יכולה לחזור למפעל דרך זכיה בתואר היוקרתי ויש מי שמאמין שזה אפשרי. "מאמין שנעבור את פ.ס.ז'. אני חושב שאנחנו אפילו מספיק טובים לזכות באלופות", אמר וויליאן והוסיף: "זו תהיה מתנת תודה שלנו להידינק שבא והציל אותנו העונה". 


מי תשיג את הכרטיס לרבע הגמר? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי