בלאן: קוסטה מחפש עימותים כי כך לימדו אותו בברזיל

קוסטה. חטף עקיצה בטוויטר של פ.ס.ז'
קוסטה. חטף עקיצה בטוויטר של פ.ס.ז' | צילום: Gettyimages

ב-21:45: פ.ס.ז' אצל צ'לסי בגומלין שמינית הגמר וחוששת מפרובוקציות

(גודל טקסט)

לצ'לסי יש נטייה מוזרה להצליח עם מנג'רים זמניים בליגת האלופות ובליגה האירופית.  רוברטו די מתיאו החליף את אנדרה וילאש-בואש וזכה בצ'מפיונס-ליג בעונת 2011/12, רפא בניטס כמנג'ר זמני לקח את הליגה האירופית עונה לאחר מכן. אברהם גרנט, כמחליפו של ז'וזה מוריניו, הפסיד בגמר ליגת האלופות בעונת 2007/08.

 

חוס הידינק, מחליפו של מוריניו, יוכל הערב (21:45) להמשיך בדרכם של קודמיו כשצ'לסי תארח בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות את פ.ס.ז'. אלופת צרפת מחזיקה ביתרון שביר של  1:2 מהמשחק הראשון. ההולנדי בן ה-69 כבר שבר שיא אחד כשצ'לסי לא נוצחה ב-12 משחקי ליגה רצופים. בשיא הקודם למנג'ר זמני החזיק פרנק קלארק – 11 משחקים ללא הפסד בנוטינגהאם בעונת 1993/94.

 

 

צ'לסי ופ.ס.ז' נפגשות כבר פעם שלישית ברציפות בשלבי הנוק אאוט של ליגת האלופות ושני המפגשים הוכרעו על שערי החוץ. בעונה שעברה האנגלים הודחו לאחר 1:1 בפאריס ו-2:2 בלונדון. לפני שנתיים הצרפתים שסיימו את דרכם לאחר שניצחו 1:3 בבית אבל הפסידו 2:0 בחוץ.

 

פ.ס.ז' חוששת מדייגו קוסטה, למרות שכבש רק שער אחד ב-14 משחקים באלופות, ועוררה סערה כשצייצה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה נגד החלוץ הספרדי/ברזילאי. הצרפתים העלו קטע וידאו מהמשחק הראשון וכתבו: "מצאתם את הגיבורים? עכשיו תמצאו את הנוכל".

 

 

Terminator@PSG_inside#RendUnFilmPSGfriendlypic.twitter.com/N4Ak9lWpu1

— Alex (@qlex37) March 7, 2016

 

המאמן לורן בלאן ניסה להרגיע כשאמר:  "יש קוסטה השחקן וקוסטה האדם. כשחקן אני אוהד שלו. הוא חלוץ מצוין. כאדם הוא מחפש עימותים עם שחקני היריב. אני לא חושב שיש לו משהו נגד פ.ס.ז'. ככה הוא משחק, כי כך לימדו אותו בברזיל". 

 

פ.ס.ז' אמנם לא ניצחה בשני משחקיה הליגה האחרונים שלה (3:1 מול ליון ו-0:0 מול מונפלייה) אבל מגיעה למשחק כשהיא שואבת עידוד מיכולתו של חאבייר פאסטורה.  הארגנטיני, שכיכב בקופה אמריקה, נפצע במשחק ליגה בתחילת העונה ולא שב לעצמו עדלאחרונה. בשני המשחקים האחרונים של פ.ס.ז' – ה-1:3 בגביע על סנט אטיין ובתיקו 0:0 מול מונפלייה – היה מצוין.  "אני מקווה שהמזל חזר אלי. הייתי בחוץ להרבה זמן", אמר הקשר הארגנטיני.

 

הרכבים משוערים:

צ'לסי: טיבו קורטואה, גארי קייהיל, ברניסלב איבנוביץ', באבא רחמן, ססאר אספיליקווטה; ססק פברגאס, ג'ון אובי מיקל, נמניה מאטיץ', וויליאן, פדרו; דייגו קוסטה/

 

פ.ס.ז': קווין טראפ, טיאגו סילבה, דויד לואיז, מרקיניוס, מקסוול; טיאגו מוטה, בלייס מטווידי, חביאר פאסטורה; אנחל די מריה, לוקאס מורה, זלאטן איברהימוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי