אלגרי: כדי לעבור שלב נצטרך לשחק מושלם

אלגרי.
אלגרי. | צילום: Gettyimages

מאמן יובנטוס לפני הגומלין מול באיירן: "מצער שאחת מאיתנו תסיים את דרכה"

(גודל טקסט)

יובנטוס חזרה מפיגור כפול והצליחה לסיים ב-2:2 במפגש הראשון בטורינו בשמינית גמר האלופות מול באיירן מינכן, אך מחר באליאנץ ארנה הגברת הזקנה עם סגל חסר במיוחד תצטרך לנצח – או לסיים בתיקו רב שערים – אחרת פיינליסטית העונה שעברה תודח מהמפעל היוקרתי מוקדם מהצפוי מבחינתה.

המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר במסיבת העיתונאים: "נצטרך לשחק מושלם, אחרת זה יהיה מאוד קשה לעבור את באיירן. אנחנו יודעים שהם מחזיקים בכדור 60-70 אחוז מהזמן, כך שנצטרך להיות זהירים וננסה להיות הקבוצה הטובה יותר".

אלגרי הודה כי החיסורים של פאולו דיבאלה, ג'יורג'יו קייליני וקלאודיו מרקיזיו משמעותיים במיוחד: "יש לנו בעיית פציעות ולא נוכן לסכן אף אחד מהם, יש לנו בהמשך משחקים מאוד מאוד חשובים בליגה ובגביע האיטלקי".

מי שעוד בספק הוא מריו מנדז'וקיץ', אך ייתכן שהוא ישחק לפי מאמנו: "הוא שחקן יוצא מן הכלל שיוכל לעזור לנו. הוא התאמן הערב כמו שצריך, אבל החלטה תתקבל מחר ואני לא יודע אם הוא יפתח. לא צריך לעשות דרמה מהחיסורים שיש לנו, אבל כמובן שזה מאכזב. זה לא משנה מי משחק, אלא איך משחקים".

בופון. הזדמנות להוכיח מה שווה הגברת הזקנה (Gettyimages)

ואם כבר אלגרי דיבר על אכזבה, אמר המאמן בנוסף: "שתי הקבוצות יצטרכו להסתכן מחר כדי לעלות שלב. חבל מאוד שאחת מאיתנו לא תמשיך שלב".

לצדו של אלגרי התייצב השוער ג'יאנלואיג'י בופון שאמר בקצרה: "זו הזדמנות עבורנו להוכיח מחר שאנחנו יכולים להתמודד גם עם חיסורים משמעותיים. באיירן קבוצה חזקה ומצליחה בחמש השנים האחרונות, נראה מי תסיים את המפגש עם ידה על העליונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי