מכה קשה לסיטי: קומפני בספק גדול לרבע הגמר

יחמיץ את רבע הגמר? קומפני
יחמיץ את רבע הגמר? קומפני | צילום: AFP

הבלם נפצע ועלול להיעדר כחודש. פלגריני: "חייב להיות חזק מנטאלית"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עלתה לראשונה בתולדותיה לרבע גמר ליגת האלופות (1:3 בסיכום על דינמו קייב), אבל שילמה מחיר יקר בדרך. וינסנט קומפני וניקולס אוטמנדי, שני הבלמים הפותחים של הסיטיזנס, נפצעו בפתיחה והוחלפו, ובמקרה של הבלגי מדובר במכה כואבת מאוד.

קומפני נפצע בפעם הרביעית רק העונה, בשריר השוק, והוא עלול להיעדר כחודש. אם אכן לא יעמוד לרשות התכולים עד אמצע חודש אפריל, הרי שבלם נבחרת בלגיה יחמיץ את שני המשחקים ברבע גמר האלופות. אוטמנדי, לעומתו, עשוי להיות כשיר כבר לדרבי מול יונייטד בתחילת השבוע.

העיתון "דיילי אקספרס" כתב בכותרת על המשחק: "מחיר יקר מדי עבור האלופות". בסיקור המשחק נכתב כי הפציעות האלה מסכמות למעשה את האופי של העונה הנוכחית בסיטי. קומפני פתח רק ב-17 מתוך 46 משחקיה של התכולים העונה. יחד איתו סיטי סופגת שער כל 194 דקות, ובלעדיו כל 65 דקות. 

"מפציעה כזאת לוקח לפחות חודש לחזור, אבל בימים הקרובים נדע בוודאות כמה זמן הוא יהיה בחוץ", סיפר מנואל פלגריני המאוכזב במסיבת העיתונאים. המנג'ר הדף את הביקורת נגדו לפיהן הוא תרם לפציעה לאחר ששיתף את הבלגי בכל משחק מאז חזר מהפציעה הקודמת. 

Wednesday's Daily Express back page:
High price of Euro#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/Jj8ElsPNen

— Nick Sutton (@suttonnick) March 15, 2016

"אתה תמיד לוקח סיכון", הדגיש פלגריני והוסיף: "גם האימונים במהלך השבוע הם סיכון. לא הייתה לו שום בעיה לפני המשחק הזה ולכן אני חושב שזה רק מזל רע. הוא חייב להיות עכשיו חזק מאוד מנטאלית, כי אין שום דבר שאפשר לעזור לו בפציעה כזאת".

על העליה ההיסטורית של קבוצתו לשלב 8 האחרונות אמר המנג'ר: "זה הישג גדול מאוד עבורנו, אבל מקווה שנוכל להמשיך יותר. ברצלונה היא הטובה ביותר, אבל כל השאר ברמה פחות או יותר זהה". מנצ'סטר סיטי, כידוע, עשויה להיות האנגליה היחידה ברבע הגמר, שכן צ'לסי כבר הודחה וארסנל צפויה לומר שלום למפעל הערב.

סוף כל סוף הם ברבע הגמר. הארט ומנגאלה חוגגים (AFP)

כאמור, ביום ראשון הקרוב מצפה לסיטיזנס דרבי חשוב מאוד בליגה, שכן שתי הקבוצות ממנצ'סטר נמצאות במאבק ישיר על כרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה. גארי ליניקר, חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר ופרשן בהווה, צייץ: "מכה קשה לסיטי לאבד את הבלמים. לא כל כך למשחק עצמו (קייב), אלא לסיכויים שלה בהמשך הדרך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי