יובנטוס שוקלת להחליף את מוראטה בבנזמה

מוראטה
מוראטה | צילום: Gettyimages

החלוץ הצעיר עשוי לחזור לריאל, שם כבר מחכים להצעות תמורת הצרפתי

(גודל טקסט)

ההחמצות של אלבארו מוראטה מול באיירן מינכן אולי גרמו לביקורת על החלוץ, אבל אסור לשכוח שהספרדי הצעיר הוא גם זה שיצר חלק מהמצבים. ובכל זאת, אצל אלופת איטליה שוקלים לערוך טרייד בחוליית ההתקפה. 

על פי פרסומים באיטליה, יובנטוס שוקלת לערוך חילופי חלוצים עם ריאל מדריד: אלבארו מוראטה תמורת כרים בנזמה. החלוץ הצרפתי זוכה להתעניינות מכיוון מספר קבוצות מאנגליה, בעוד שהספרדי עשוי לחזור לבירת ספרד תמורת 30 מיליון יורו. 

סעיף בחוזהו של מוראטה קובע שאם ישחק למעלה מ-50 אחוזים מהמשחקים בעונה, ריאל יכולה להחזירו תמורת 30 מיליון יורו "בלבד". החלוץ כבר לקח חלק ב-52% מהמפגשים והמבצע יכול לצאת לפועל ב-2016 או ב-2017. 


מוראטה, מדריד מחכה לו (Gettyimages)

אופציה נוספת שעלתה על הפרק עבור יובנטוס היא החתמת אדינסון קבאני, שסובל מיחסי אהבה-שנאה עם פאריס סן ז'רמן. החלוץ האורוגוואי כיכב בעבר בסרייה A במדי פאלרמו ונאפולי ועשוי לרצות לחזור לכדורגל האיטלקי. 

פ.ס.ז' היא גם אחת הקבוצות שהכי מתעניינת בשירותיו של בנזמה, שנחשב בעיני רבים לחלוץ הטוב ביותר שיש כיום לכדורגל הצרפתי להציע. במקביל, גם ארסנל גיששה בעניין החלוץ, שנאבק כדי לחזור לסגל נבחרת צרפת לקראת היורו הביתי. 

בינתיים, ב"אס" פורסם כי ריאל מדריד מתכוונת להציב ברשימת ההעברות את חאמס רודריגס ואיסקו, שני שחקנים שסבלו מדעיכה מסוימת העונה. שני הקשרים עשויים להכניס סכומים נכבדים לקופה של הבלאנקוס, שלא ישחררו אותם תמורת כל סכום.


בנזמה, יעבור בטרייד? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי