נאסרי: "הפעם לא נפחד מברצלונה"

|

הצרפתי של סיטי מוכן לשמינית גמר האלופות. בספרד העיניים על מסי ואגוארו: "קרב קילרים"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו

מנצ'סטר סיטי תארח את ברצלונה באיתיחד במשחק המדובר של שמינית הגמר. שתי הקבוצות נפגשו לפני שנה באותו שלב וברצלונה לא היתה זקוקה למאמץ גדול מדי לעבור את הסיטיזנס אחרי ניצחון 0:2 במנצ'סטר ו-1:2 בקאמפ נואו.

הפעם ההרגשה היא שמדובר בעימות שקול יותר. בשלב הבתים ברצלונה הפסידה לפ.ס.ז' בחוץ 3:2 ורק בבית ניצחה אותה 1:3. הסימנים כרגע הם שסיטי בכושר טוב יותר, אם אפשר להשוות בכלל בין הליגות. בארסה בהלם מההפסד 1:0 למלאגה בעוד שסיטי ניצחה בפרמייר ליג את סטוק 1:4, את ניוקאסל 0:5 וגילתה מחדש את חדוות כיבוש השערים שאבדה לה, ומה שחשוב יותר – לא ספגה לראשונה מזה 11 משחקים.

סיטי תצטרך להסתדר בלי השחקן הטוב ביותר שלה, יאיא טורה, המסיים עונש השעייה של שלושה משחקים באלופות, וזו אולי הנקודה הכי בעייתית בקבוצה. ג'יימס מילנר כשיר לשחק ואולי אפילו יפתח, ווילפרד בוני עשוי להיות משולב. בארסה אמורה להתייצב בהרכב הכי חזק שלה.

"קרב הקילרים". כותרת האל מונדו הבוקר

מי שרוצה לסגור חשבון עם ברצלונה הוא מנואל פלגריני. מאז 2008 הוא לא ניצח את הקטאלונים כמאמן כשהיה אז בוויאריאל ורשם שם את ניצחונו האחרון מול בארסה. ב-14 משחקים כמאמן קבוצות שונות ובהן ויאריאל, ריאל מדריד, מלאגה ומנצ'סטר סיטי הפסיד לברצלונה 12 הפסדים, שתי תוצאות תיקו וכמובן אפס ניצחונות. תסכול. לפני כן כשהיה מאמן ויאריאל היה הסיוט של ברסה כשב-12 משחקים השיג 4 נצחונות. כל זאת עד בואו של פפ גווארדיולה. 

כשפלגריני היה מאמן קבוצות גדולות הוא תמיד הפסיד לבארסה. פעמיים עם ריאל מדריד ופעמיים עם ברצלונה. לפני המשחק הוא אמר: "אני מקווה שהשנה נעשה את זה. אנחנו במצב טוב כרגע. קודם כל ננסה לנצח, המטרה הבאה תהיה לא לספוג בבית. הכי חשוב לשלוט בכדור, ללחוץ את האמצע שלהם".

כשנשאל על ליאו מסי אמר הצ'יליאני: "בעיני הוא נשאר השחקן הכי טוב בעולם". לואיס אנריקה הציב לעצמו רף נמוך כשאמר: "אין פיבוריטיות למפגש הזה. כל קבוצה יכולה לעבור את השנייה. לא היה מה לומר לשחקנים על ההפסד למלאגה בליגה, כי לא מכינים למשחק חדש לפי המשחק הקודם ומדובר בשתי תחרויות שונות". 

סיטי תצטרך לעקוץ היום את ברצלונה, לא להחזיק בכדור יותר מדי, כי לפי הסטטיסטיקה המדהימה ברצלונה החזיקה יותר בכדור מיריבתה ב-92 המשחקים האחרונים שלה באלופות, נתון מדהים.


רק ככה אפשר לעצור את מסי? הדיילי סטאר בטיפ לסיטי

ההרגשה לפחות לפי ההצהרות של שחקני הסיטי לקראת המשחק היא שהם הפעם עומדים לנצח או לפחות לא לרדת מנוצחים. סמיר נאסרי אמר: "בשנה שעברה לא היינו מספיק מוכנים, כי עבורנו זה היה משחק גדול מדי. נתנו להם יותר מדי כבוד. לא היינו מנוסים מספיק לשחק ברמות האלה, אבל אנחנו יודעים היטב למה אנחנו מסוגלים. הפעם לא נפחד מהם".

מגן הסיטי, פאבלו סבאלטה שישחק נגד חבריו בנבחרת חאבי מאסצ'רנו ומסי אמר: "סיטי חייבת להיות מושלמת כדי לנצח את ברצלונה. יש להם את ההתקפה הכי טובה בעולם. אסור לנו לכבות את המנוע לשנייה, אחרת נספוג. הם תמיד מגיעים למצבים וקשה אפילו להסביר איך עוצרים אותם. חייבים להיות אינטנסיביים ואגרסיביים נגדם לא במשך 90 דקות אלא 95 דקות".

סבאלטה שהיה חבר טוב של מסי בנוער של ארגנטינה וכששיחק באספניול נשאל האם דיבר עם מסי ואמר: "לא, לא דיברתי. מה יש לי להגיד לו? ניפגש במגרש. אני תמיד מאחל לו הכי טוב, אבל לא הפעם". 

וינסנט קומפאני בלם הסיטי אמר: "בתיאוריה ברצלונה קבוצה טובה מאיתנו ומסי הוא חלוץ מדהים, אבל אני מאמין שאפשר להצליח נגדם ולנו יש את המסי שלנו סרחיו אגוארו". 

בברצלונה ניסו לשכוח את ההפסד למלאגה שייתכן וסיים את החלום של לואיס אנריקה לזכות באליפות. ריאל מדריד התרחקה 4 נקודות מהם בטבלה. לפי הדיווחים אנריקה לא אמר מילה לשחקנים באימון על ההפסד. באימוני יום ראשון ושני היתה דממה מוחלטת. השחקנים יודעים לבדם שהם חייבים לתקן את המצב. בארסה בעטה רק 4 בעיטות לשער מלאגה וב-20 הדקות האחרונות נראתה לא מאורגנת לחלוטין. 

ב'אל מונדו דפורטיבו' העניקו למשחק את הכותרת: "הדו קרב של קילרס" בין מסי לחברו לנבחרת סרחיו אגוארו. מסי כבש העונה 8 שערים באליפות, אגוארו 5. העיתון כתב, כי זהו סוג המשחק בו ניצחון יחזיר לברצלונה את האמון בעצמה.  ליאו מסי חגג נגד פלגריני כאשר כבש 14 שערים נגד קבוצותיו ב-17 מפגשים. סרחיו אגוארו ששיחק קודם לכן באתלטיקו מדריד כבש 5 שערים נגד ברצלונה ב-12 מפגשים. 

ג'רארד פיקה אמר לקראת המשחק: "סיטי אחת מ-5 הקבוצות הטובות בעולם ואני חשוב שהיה לה מזל רע בשנתיים האחרונות להיות מוגרלת נגד החזקות באירופה ומולנו. עבורנו כרגע זה המשחק הכי חשוב השנה. נכון שהפסדנו למלאגה, אבל רק במועדון גדול כמו ברצלונה שואלים אותך על משבר אם אתה מפסיד אחרי 11 נצחונות רצופים". לשאלה מה עשה עם מסי וססק פברגאס בקזינו אמר: "בא אלינו חבר מלונדון ועשינו חיים משוגעים".   

הרכבים משוערים:

מנצ'סטר סיטי: הארט, סאבלטה, קומפאני, מנגלה, קלישי, נאסרי, פרננדו, פרננדיניו, מילנר, סילבה, אגוארו

ברצלונה: טר שטגן, אלבה, מאסצ'רנו, פיקה, אלבס, אינייסטה, בוסקטס, ראקיטיץ', ניימאר, סוארס, מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי