קרוס: "יהיה נהדר לפגוש את באיירן בשלב הבא"

קרוס. רוצה מפגש עם האקסית
קרוס. רוצה מפגש עם האקסית | צילום: Gettyimages

הקשר הגרמני של ריאל לא חושש ממפגש מול האקסית. ההגרלה תיערך בשישי

(גודל טקסט)

אחרי שהושעתה מגביע המלך ואיבדה סיכוי מעשי לזכות באליפות ספרד, ריאל מדריד מתרכזת במאבק על התואר היחיד שעוד קיים סיכוי לזכות בו העונה – ליגת האלופות. טוני קרוס וחסה רודריגס, שהשתתפו באירוע פרסומי שהתרחש בסנטיאגו ברנבאו, התייחסו להגרלת הרבע גמר שתתקיים ביום שישי במשרדי אופ"א שבניון, שווייץ.

קרוס, קשר נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן בעבר, לא היסס לבחור את היריבה בשלב הבא: "יהיה נהדר לפגוש את באיירן ברבע הגמר". הקשר התייחס גם להבדלים בין הליגה הספרדית והבונדסליגה: "יש הבדלים רבים בין שתי הליגות. בגרמניה וגם בספרד יש קבוצות ברמות שונות, אבל בזמן שהבונדסליגה יותר אגרסיבית, בליגה הספרדית מנסים יותר לשחק כדורגל".

קרוס גם דיבר על המשחק הקרוב של ריאל – בליגה מול סביליה ביום ראשון הקרוב: "חשוב ללמוד מהטעיות שעשינו במשחק נגד לאס פלמאס ולא לחזור עליהן".

קרוס. יש הבדלים רבים בין הבונדסליגה לליגה הספרדית  (Gettyimages)
 

לחסה, לעומת חברו לקבוצה, אין העדפות לגבי זהות היריבה ברבע גמר הצ'מפיונס: "בשלבים האלה כל הקבוצות טובות. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולתת מקסימום על המגרש".

הספרדי הצעיר נזכר גם במשחק הליגה האחרון: "כל הקבוצות שמשחקות נגדנו עושות לנו חיים קשים. המשחק הזה היה מיוחד מאוד עבורי. נולדתי בלאס פלמאס, אבל מעולם לא שיחקתי שם, לכן התרגשתי מאוד מאיך שהקהל קיבל אותי".



חסה. יחגוג גם ברבע הגמר?  (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי