"סטוק סיטי קשוחה יותר מברצלונה"

|

וינסנט קומפאני, בלם מנצ'סטר סיטי, לא חושש מהמפגש מול הקטאלונים בליגת האלופות

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: Gettyimages

 

 

מנצ'סטר סיטי תשחק מחר נגד ברצלונה בליגת האלופות (שלישי, 21:45) ובינתיים בלם התכולים, וינסנט קומפאני, לא עושה לה חשבון ואף מלגלג על ליונל מסי וחבריו. 

 

 

קומפאני הבהיר שהוא לא חושש מברצלונה כשאמר: "במשחקים באיצטדיון בריטניה היו לי משחקים יותר קשוחים מאשר שיש לליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס ב'לה ליגה' הספרדית". 

 

"סטוק הרבה יותר מפחידה בקרבות של אחד על אחד" הוסיף הבלם לקראת המשחק מול הקטאלונים. בעיתון הספרדי 'אל מונדו דפורטיבו' נכתב היום שברצלונה תנסה להתאושש מההפסד למלאגה כמו אלופה גאה וחייבת ניצחון באיתיחד, אבל זו לא תהיה משימה קלה. 

 

אחרי שקומפאני דיבר על כמה הוא לא חושש מברסה, הבלגי עבר למחמאות: "היכולת שלהם היא לא כזו שיכולה להפחיד אותך כל הזמן. מצד שני, הם יכולים להכריע משחק בחלקיק השנייה וזה ההבדל לעומת קבוצות קשוחות. ברצלונה קבוצה עם שחקנים מיוחדים ויש להם יותר שחקנים מכל קבוצה אחרת שיכולים לעשות לך נזקים עם מגע קסם בכדור, אבל הגעתי לכדורגל בדיוק למטרה הזאת- לשחק נגד יריבות כאלה".

הבלם לא הסכים לדברי המנג'ר שלו, מנואל פלגריני, שאינו לחוץ לזכות בליגת האלופות: "אלה מסוג המשחקים הכי חשובים שיש לך בעונה. אם יהיה לנו יום טוב, זה יהיה יכול להיות לילה מיוחד בתולדות המועדון. אנחנו חייבים להתכונן ונעשה את זה". 

זה יהיה המפגש הרביעי בתוך שנה בין הקבוצות, שנפגשו גם בשנה שעברה באלופות ואז ברצלונה עברה לשלב הבא. הבלגי סבור שסיטי מסוגלת עדיין לקחת את שני התארים, אליפות אנגליה וליגת האלופות. 

"בשנים האחרונות הפכנו יותר נחושים ופחות נאיבים. גם אם יש פער של חמש נקודות בינינו לצ'לסי זה עוד יכול להיסגר, זה מה שקרה בשנה שעברה עם ליברפול. אנחנו נילחם עד הסוף" סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי