ברצלונה – באיירן, יובנטוס – ריאל

פפ ומסי. שוב ביחד
פפ ומסי. שוב ביחד | GettyImages

הגרלת חצי גמר הליגה האירופית: נאפולי מול דנייפרו וסביליה תארח את פיורנטינה

(גודל טקסט)

הגרלת משחקי חצי גמר ליגת האלופות הבטיחה, ומן הסתם גם קיימה. באיירן מינכן של פפ גווארדיולה תפגוש את ברצלונה במשחק בו יחזור לראשונה המאמן של הבווארים הביתה, לקטאלוניה למפגש מול הקבוצה אותה הוביל לזכיה בכל תואר אפשרי. במשחק השני תפגוש יובנטוס את ריאל מדריד בעוד משחק אדיר. ארבע הקבוצות זכו יחד ב-21 אליפויות אירופה ושיחקו ב-37 משחקי גמר: ריאל מדריד 10, באיירן מינכן 5, ברצלונה 4, יובנטוס 2. התאריכים של חצאי הגמר הם 5/6 במאי והגומלין שבוע לאחר מכן 12/13 במאי. 

 

ההשוואות כמובן מתבקשות בין הקבוצות. ריאל מדריד הכי יקרה עם שווי שחקנים של 550 מיליון יורו, ברצלונה שווה 539 מיליון, באיירן מינכן 500, יובנטוס "רק" 280. לעומת זאת באיירן מוליכה עם 250 אלף חברי מועדון רשומים, לברצלונה 153 אלף, ריאל מדריד 91 אלף ויובנטוס 27 אלף.

 

 

המשחק הראשון בטורינו בין יובנטוס לבין ריאל מדריד ייערך ב-5 במאי והגומלין שמונה ימים אחר כך, ב-13 במאי. פפ גווארדיולה יחזור לקאמפ נואו ב-6 במאי ומשחק הגומלין במינכן ייערך ב-12.5.

ברצלונה ובאיירן הן המועמדות המובילות במשרדי ההימורים ובאתרי האינטרנט שלהן. ברסה עם יחס של 2.70 לניצחון, באיירן 2.80, ריאל מדריד בהפרש ניכר עם יחס של 4 או 4.2 ויובנטוס הרחק מאחור עם יחס של פי 9.

 

 

 

 

הגרלת משחקי חצי גמר הליגה האירופית התקיימה הפעם לפני הגרלת האלופות. בחצי הגמר הראשון תארח נאפולי את דנייפרופטרובסק ובחצי הגמר השני יתמודדו סביליה ופיורנטינה. המשחקים ייערכו ב-7.5 והגומלין שבוע מאוחר יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי