ברצלונה השלימה את העבודה עם 0:2 על פ.ס.ז'

ניימאר ואלבס חוגגים על חשבון הצרפתים
ניימאר ואלבס חוגגים על חשבון הצרפתים | צילום: Gettyimages

ניימאר (14, 34) סגר את הסיפור מוקדם והחזיר את הקטאלונים לחצי הגמר

(גודל טקסט)

זה היה צפוי, אף אחד לא באמת הופתע, אבל בכל זאת. ברצלונה עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שניצחה גם במשחק הגומלין את פריס סאן ז'רמן, הפעם 0:2. כזכור, הקטאלונים הגיעו למשחק אחרי שניצחו בחוץ את הצרפתים 1:3 והמשימה הושלמה בבית.

כבר אחרי 14 דקות נכבש השער שסגר את הסיפור. אינייסטה בבישול גאוני הכניס כדור עומק נפלא לניימאר שמקרוב עבר את השוער סיריגו וגילגל פנימה. בשלב הזה היו צריכים הצרפתים לכבוש ארבעה שערים כדי לעלות – משימה שגם הם הבינו כבר כי היא בלתי אפשרית. 

 

 

שחקני ברצלונה המשיכו לשלוט במשחק אם כי היה ברור שהם הורידו את הרגל מהגז. אחרי הכל, השער שכבש ניימאר חיסל את הסיכוי של הצרפתים לחזור למשחק. ואם לא די בכך, נגח ניימאר את השער השני שלו במשחק בדקה ה-34 וקבע 1:5 לברצלונה בסיכום שני המשחקים.  

 

באופן טבעי, המחצית השניה כבר היתה הרבה יותר נינוחה עבור שתי הקבוצות. הצרפתים עוד ניסו להציל את הכבוד האבוד, אבל גם שמרו כוחות לליגה, גם החבר'ה של לואיס אנריקה כבר לא כל כך ניסו לכבוש, אלא רק לראות שהשעון ממשיך לעשות את העבודה שלו.

 

הקבוצה של אנריקה עלתה בפעם השמינית בעשר השנים האחרונות לחצי הגמר באלופות. ב-24 השנים בהן קיים מפעל ליגת האלופות, הופיעה ברצלונה 15 פעמים בחצי הגמר ו-7 בפעמים בגמר וזכתה ארבע פעמים בתואר. לראשונה עשתה זאת עם יוהאן קרויף ב-1992.

 

אוהדי ברצלונה חוגגים לפני המשחק

 

דקה 14

0:1 לברצלונה – אינייסטה לקח את הכדור במרכז המגרש, עבר שלושה שחקנים והכניס כדור עומק נפלא לניימאר שעבר בקלות את השוער וגילגל פנימה

ניימאר עובר את סיריגו בדרך לשער הראשון
 

דקה 34

0:2 לברצלונה – דני אלבס הרים כדור מדויק לתוך הרחבה, ניימאר התרומם ונגח את השער השני שלו במשחק והשישי בסך הכל בליגת האלופות העונה



ניימאר נוגח את השני מול פ.ס.ז'

במחצית השניה ירד קצב המשחק אחרי ששתי הקבוצות הבינו שהסיפור גמור. הקטאלונים שיחקו בהילוך שני, הצרפתים רק רצו לעבור את 45 הדקות שנותרו בלי לספוג ולחזור הביתה בשקט.
 


אינייסטה לא מתרגש מזלאטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי