תומאס מולר: "נפילה כזאת לא צריכה לקרות לנו"

מולר. זה לא יהיה נס אם ננצח 0
מולר. זה לא יהיה נס אם ננצח 0 | צילום: Gettyimages

באיירן מלקקת את הפצעים מהתבוסה לפורטו. רומניגה נאם: "מאמין בקבוצה"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן עדיין בהלם מההפסד הלא צפוי לפורטו (3:1). ב'קיקר' הגרמני נכתב כי זה משחק נדיר בו דאנטה, צ'אבי אלונסו, גרום בואטנג ואפילו מנואל נוייר שתמיד יציב כמו סלע, עשו טעות אחר טעות והזמינו את היריבה לכבוש נגדם שערים.

 

"ברמות האלה שאנחנו משחקים בהן, נפילה כזאת לא צריכה לקרות לנו", סיכם תומאס מולר, "בבית אנחנו עדיין קבוצה חזקה וזה לא שאף פעם לא ניצחנו בבית. זה לא יהיה נס ענקי אם ננצח בגומלין 0:2, כי זה כבר קרה בכדורגל הרבה פעמים, אבל יש לנו הרבה עבודה".

 

 

"ברור שאנחנו מאמינים בעצמנו", הוסיף נוייר, "נעשה הכל לא להוריד את הראש". בקבוצה מקווים שפרנק ריברי ובסטיאן שויינשטייגר יהיו כשירים למשחק. ה'בילד' תיאר את האווירה במלון אתמול אחרי המשחק: "השחקנים ישבו המומים עם הראש למטה".

 

 

 

היו"ר קארל היינץ רומניגה אמר לפפ גווארדיולה ליד שולחן האוכל: "אני רואה שאפילו אתה עצוב. זה הגיוני אחרי כזה הפסד. מצד אחד עשינו טעויות גדולות ומצד שני גם היו לנו דקות טובות, אבל בהפסד כזה חייבים שתהיה לנו ביקורת עצמית. אני יודע שהסגל הבסיסי שלנו בנוי רק על 13-14 שחקנים בגלל הפצועים והם שיחקו כמו משוגעים. אני מכיר את המצב הזה ככדורגלן שיום אחד אתה פשוט מרגיש שאתה נשבר, כי אתה עייף והרגליים כבדות".

 

מצד שני אמר היו"ר שהיו כבר אוהדים בבאיירן שדיברו על הגמר וכמו שאז זה היה מוקדם מדי, אסור להספיד את הקבוצה אחרי ההפסד: "הגומלין לפנינו וניצחון 0:2 יספיק כדי לעלות. אחרי ההפסד זה נראה קשה, אבל אני מאמין בקבוצה". אחרי הנאום מחאו לו השחקנים כפיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי