"רגע נחמד, אך צריך לסגור את הסיפור בגמר"

אנריקה. נותרה עוד עבודה
אנריקה. נותרה עוד עבודה | צילום: GettyImages

לואיס אנריקה עדיין לא מרוצה. פפ: "אין ספק שאנחנו עצובים עכשיו"

(גודל טקסט)

באיירן מינכן ניצחה הערב (שלישי) 2:3 את ברצלונה, אך אבל אחד באליאנץ' ארנה לא חגג. פפ גווארדיולה נכשל במשימה העיקרית אליה הגיע לגרמניה בקיץ הקודם, בעוד מחליפו, לואיס אנריקה, יכול לסיים עונה רצופת מהמורות עם תואר אירופי.

 

"זה רגע נחמד", אמר בסיום אנריקה בסיום. "זה לא ישנה אם לא נסגור את הסיפור בגמר. אנחנו נמצאים במקום נפלא ועדיין יכולים לזכות בשלושה תארים, אבל אנחנו לא יכולים להתחיל עדיין לחגיגות, נותרה עוד עבודה רבה".

 

 

"הגול הראשון נתן לנו המון ביטחון, אבל כל הכבוד לבאיירן, הם לא ויתרו בשום שלב של המשחק. במחצית השנייה ביצענו הרבה מאד טעויות ואני שמח שזה לא עלה לנו במשחק. על מה דיברתי עם גווארדיולה בסיום? פשוט איחלנו הצלחה אחד לשני, בדיוק מה שחברים אמורים לעשות".

 

אנריקה וגווארדיולה. "זה מה שחברים אמורים לעשות" (gettyimages)

 

הקשר אנדרס אינייסטה אמר בסיום: "זה ענק. אנחנו צריכים לחגוג, העפלנו לגמר נוסף. אנחנו לא צריכים להיות מאושרים רק להגיע לגמר, אלא צריכים לנסות ולקחת אותו. תארים הם מה שמשנה בסופו של דבר. השנה הזו היא גדולה בכל המובנים, אנחנו נמצאים בגמר וזה בהישג ידינו".

 

"אני מאושר שהעפלנו לגמר", אמר איבן ראקטיץ' שהצטרף רק השנה לברצלונה ותפס את מקומו של צ'אבי הרננדס. "זה היה משחק קשה מאוד, ככה זה כשתה מתמודד מול אחת הקבוצות הטובות בעולם".

 

אינייסטה. "עונה גדולה בכל המובנים" (gettyimages)

 

מאמן באיירן, פפ גווארדיולה התייחס בסיום לתחושות בחדר ההלבשה: "אין ספק שאנחנו עצובים עכשיו, אבל אין לנו כרגע מה לעשות מלבד לברך את ברצלונה. אני מקווה שהם יזכו בגביע, הוא מגיע להם. נכון שבשנה שעברה זכינו בארבעה תארים והשנה רק אחד, אבל בהרבה מובנים העונה הזאת היתה יותר משמעותית, אני גאה בשחקנים שלי".

 

תומאס מולר אמר: "עשינו שתי טעויות בהגנה ובזבזנו את ההזדמנות שלנו. זה מאוד מעצבן. האוהדים היינו נפלאים. האמנו בעצמנו, אך זה בלתי אפשרי לעצור את השחקנים האלו במשך 90 דקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי