פפ גווארדיולה רוצה לשחק נגד ברצלונה רק בגמר

גווארדיולה. מפחד מהאקסית
גווארדיולה. מפחד מהאקסית | צילום: GettyImages

מעוניין להימנע ממפגש כפול עם האקסית. רומינגה: "רוצה שיישאר"

(גודל טקסט)

ה'אל מונדו דפורטיבו' מפרסם הבוקר, כי פפ גווארדיולה היה מעדיף לפגוש את הקבוצה לשעבר שלו בגמר ולא בחצי הגמר. בכך הוא יסתכן בהפסד אפשרי דווקא בברלין ב-6 ביוני, אבל העיתון מסביר את הלוגיקה מאחורי השאיפה שלו.

 

פפ נכח במשחק בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי שהיה הכי טוב של הקבוצה העונה וכמו כן ליאו מסי הפגין בו משחק אלוהי. פפ הגיע למסקנה שלמרות שבאיירן מינכן קבוצה מצוינת היא תתקשה לגבור על ברצלונה במפגש כפול של בית וחוץ.

 

 

מצד שני המאמן סבור שבמשחק אחד הכל אפשרי ולכן הוא מעדיף לקבל את ברצלונה בגמר כרע במיעוטו, אם שתי הקבוצות יגיעו לשם.

 

בתוך כך התראיין היום יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, בראיון ארוך ל'בילד' ואמר שבאיירן מינכן רוצה להשאיר את המאמן מעבר ל-2016 ולהאריך את חוזהו. "אנחנו אמורים לשבת לשולחן ולדון בכך", אמר. על השמועות שמאמן באיירן נפגש עם צ'יקי באגירסטיין השבוע כדי לסכם איתו לאמן את הסיטי מקיץ 2016 אמר רומניגה: "זה לא מדאיג אותי. הם חברים מאז ומתמיד מברצלונה ואני בטוח שפפ לא יילך לקבוצה כמו מנצ'סטר סיטי. זו לא קבוצה שמתאימה לפילוסופיה שלו. מה שברור לי שהוא יהיה כאן לבטח עד יוני 2016. מה יהיה הלאה נראה".

 

רומינגה. "האדם הכי טוב לבאיירן מינכן" (gettyimages)

 

רומניגה שפע מחמאות לגווארדיולה ושלל את השאלה האם יש לפפ יותר מדי כוח בקבוצה הבווארית: "הוא המאמן הכי טוב בעולם ואנחנו מאושרים שהוא עובד אצלנו. הוא הגשים את כל הציפיות שלנו ממנו", אמר היו"ר. "פפ דורש איכות ומקצועניות ואני מסכים לכך במאה אחוז. הוא משתלב בקבוצה ולא מנסה לשנות הכל. לואיס ואן חאל לעומתו דרש הרבה יותר דברים. תחתיו אין איזה מהפיכה תרבותית. הוא לא מנסה לשנות אנשים ואת רוח המועדון. תשאלו את המאמן הרמן גרלנד שעובד כבר שנים כאן. הוא אמר לי שפפ האדם הכי טוב שעבד איתו".

 

באשר לחזרתו של הרופא של הקבוצה, האנס-ווילם מולר-וולפארת', כנראה בלתי אפשרית מאחר והוא החליט ללכת אחרי 38 שנה במועדון. לשאלה אם המועדון יאסור על שחקניו להתייעץ עם הרופא באופן פרטי אמר רומינגה שהם יכבדו כל החלטה של שחקן להתייעץ עם וולפארת' בלי קשר לרופא החדש של באיירן שעדיין לא מונה רשמית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי