ההחמצה של יורנטה תעלה ליובנטוס בגמר?

שחקני יובה חוגגים. חזרו לטופ של אירופה
שחקני יובה חוגגים. חזרו לטופ של אירופה | צילום: AFP

הגברת הזקנה הוכיחה שהיא בטופ והחזירה את הכבוד לכדורגל האיטלקי

(גודל טקסט)

קודם כל יובנטוס ראויה להערכה אחרי הניצחון על אלופת אירופה. יובה הוכיחה שהיא קבוצה טקטית ברמות הגבוהות ביותר. יובה ניצלה עד תום את הביתיות והחזירה את הכבוד לכדורגל האיטלקי כולו.

 

הכדורגל האיטלקי סבל בשנים האחרונות מירידה גדולה והיה סוג של מרחק גדול ברמה בין קבוצות הטופ של גרמניה, אנגליה, ספרד לאלו של איטליה ובסופו של דבר יובה היא זו שגורמת לצמצום פערים והוכיחה שהיא מתחילה לחזור לטופ של הכדורגל האירופי.

 

 

יחד עם זאת, ההחמצה של יורנטה בסיום יכולה לעלות לה במקום בגמר. קשה לי להאמין שריאל לא תלחץ על הגז בבית, תלחץ ותכבוש לפחות שער אחד, כי זה מה שהיא שווה בבית, לפחות שער אחד.

 


צ'יצ'אריטו מעל פירלו. לא היעילות של בנזמה (צילום: AFP)

 

אני לא רואה את יובנטוס תוקפת באותה צורה גם בברנבאו. ריאל בדר"כ במשחקי החוץ בליגת האלופות משחקת באופן זהיר יותר, ולכן יובה ניצלה זאת כדי ללחוץ, אבל במדריד הסיפור יהיה שונה.

 

כמו כן, אני לא חושב שיובנטוס תכבוש בברנבאו ולכן לשער החוץ של רונאלדו יש משמעות גדולה, אבל יותר מזה להחמצה של יורנטה כמו שציינתי ישנה השפעה גדולה יותר. יתרון של שני שערים יכול להיות שפסיכולוגית היה נותן ליובה דחיפה יותר גדולה לעבר הגומלין.

 


מרקיזיו והחברים חוגגים. יספיק לגומלין? (צילום: Gettyimages)

 

החסרון של בנזמה פגע בריאל. מדובר לדעתי באחד מחלוצי ה'תשע' הבודדים שיש בכדורגל העולמי. במיוחד משחק הציר שלו, מאפשר לחאמס, רונאלדו ובייל להצטרף עם הפנים לשער וגורם לריאל להציג התקפה הרבה יותר טובה כשהוא משחק.

 

ראינו את צ'יצ'אריטו כשנכנס ואמנם הוא פעלתן, אך בזמנה מוסיף מימד אחר. בסופו של דבר גם העובדה שאנצ'לוטי לא פתח איתו, לא פגמה בריאל והוא השיג את התוצאה שהוא רצה. אז אמנם אנצ'לוטי יגיע ללא ניצחון, אך שער אחד יעלה אותו למשחק הגמר והוא יכול להיות מרוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי