אנצ'לוטי: "הסוכן של בייל לא יודע דבר"

אנצ'לוטי. לא מאמין שיובה תבוא לשחק בונקר
אנצ'לוטי. לא מאמין שיובה תבוא לשחק בונקר | צילום: Gettyimages

המאמן גם הגן על קסיאס. אודגרד מואשם בכישלון ריאל-קסטיה

(גודל טקסט)

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד יובנטוס (21:45). עיקר השאלות שהופנו אליו היו על שריקות הבוז לעבר איקר קסיאס וכריסטיאנו רונאלדו בתיקו 2:2 נגד ולנסיה. "לכל מאמן יש חיבה לשחקן שלו ולקסיאס יש ניסיון גדול", אמר המאמן, "השריקות לא רק שלא יפגעו בו, אלא רק יתנו לו יותר מוטיבציה. אני לא מאמין שהוא יעזוב את ריאל, כי יש לו תמיכה ממני ומההנהלה".

 

המנג'ר האיטלקי טען שבגומלין ריאל מדריד כולה תהיה מאוחדת מאחורי קסיאס: "לפעמים אני מבין את השריקות נגדו, כי נעשות טעויות, אבל במשחקים כאלה כל האוהדים מתייצבים סביב הקבוצה כמו שהיה במשחקים מכריעים העונה נגד אתלטיקו מדריד. הסטטיסטיקה אולי נגדנו במקרה הזה, אבל ננסה לשנות אותה".

 

 

אנצ'לוטי אמר שקארים בנזמה יהיה כשיר במאה אחוז ויוכל לשחק נגד יובנטוס, כאשר ההתלבטות היחידה היא אם לכלול אותו בהרכב או לשלב אותו כמחליף. האיטלקי גם החמיא לצ'יצ'ריטו שצפוי לרדת לספסל כשאמר: "הוא משחק טוב מאוד בחוד, אבל קבוצתית בנזמה טוב ממנו". המכסיקני צפוי לרדת לספסל או שבנזמה יהיה הקלף של ריאל מדריד על הספסל.

 

המאמן תקף גם את סוכנו של בייל שטען, כי שחקני ריאל מדריד חונקים את הוולשי כשהם לא מוסרים לו: "הוא לא יודע על מה הוא מדבר". על המשחק עצמו אמר האיטלקי:" השחקנים בפוקוס מלא, זה רגע חשוב כי אנחנו קרובים לעלייה לגמר הצ'מפיונס".

 

 

מאמן "הבלאנקוס" אמר שבמשחקים נגד ולנסיה וסביליה נעדרו חניכיו יעילות בהתקפה ובפרטים הקטנים של המשחק: "אנחנו חייבים לשחק ביותר אינטנסיביות מאשר במשחק הראשון". הוא שוב לא שלל את האפשרות שסרחיו ראמוס ישחק בקישור ולא בהגנה. הדבר תלוי גם בפציעה של טוני קרוס.

 

לשאלה אם האיטלקים יחזור לשחק את "הקטנצ'יו" (הבונקר האיטלקי הידוע) אמר המאמן: "האיטלקים טובים במשחק הזה, אבל מצד שני הם קבוצה איכותית ואני לא מאמין שהם יחזרו לשחק את הכדורגל ההגנתי של פעם. אני אבקש משחקניי להיות מרוכזים, כי הם משתוקקים לשחק שוב בגמר".

 

חאמס. "שישרקו בוז לכולנו" (gettyimages)

 

חאמס רודריגס דיבר אף הוא במסיבת עיתונאים ויצא בהתקפה נגד אוהדי ריאל מדריד על שריקות הבוז. לדבריו: "אם הם שורקים בוז לקסיאס ישרקו בוז לכולנו. הוא הקפטן שלנו וצריך לתת לו כבוד".

 

גם חאמס תקף את דברי סוכנו של בייל שהתלונן, כי שחקני ריאל לא מספקים לוולשי כדורים: "זו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה שאנחנו מוסרים יותר כדורים לכריסטיאנו רונאלדו או צ'יצ'ריטו. אנחנו משחקים כל הזמן כקבוצה אחת. חייבים להיות מאוחדים. לא מבין על מה בייל או הסוכן שלו מדברים".

 

על התסריט נגד יובנטוס: "הם יעמידו חמישה מאחורי הכדור ואנחנו חייבים להיות סבלניים. חייבים לשחק נגדם בסבלנות ולנצל מצבים. האוהדים יהיו השחקן ה-12 שלנו. אני בטוח שכולם יתייצבו מאחורינו. החלום שלי לשחק בגמר".

 

 

מרטין אודגרד מואשם בכישלון ריאל-קסטיה 

 

בספרד מאשימים את מרטין אודגרד הנורבגי שחתם בריאל מדריד בכישלון הקבוצה לעלות לפלייאוף לעלייה לליגה השנייה. הטענות הן שעד בואו היתה הרמוניה בקבוצה והוא הפר את שיווי המשקל בין השחקנים שראו בו כוכב מפונק.

 

כשהנורווגי הגיע לקבוצה של זינאדין זידאן במחזור ה-21, היא דורגה שנייה בליגה עם אותם מספר נקודות כמו המוליכה האוסקה, והיתה אמורה לעלות לפלייאוף וכעת היא מדורגת רק במקום התשיעי.

 

אודגרד. מנותק מהקבוצה (gettyimages)

 

מאז בואו של אודגרד, האסקה השיגה 58 אחוז מהנקודות האפשריות בעוד שריאל-קסטיה רק 37 אחוז. הדיווח טוען שתג המחיר של אודגרד שעלה 1.2 מיליון יורו גרם לשחקנים לשנוא אותו ומצד שני דרישתו להתאמן חמישה ימים בשבוע עם הבוגרים גרם לנתק מחבריו בליגה השלישית.

 

העיתון המקורב לריאל מדריד לא חוסך ביקורת גם מזידאן שהיה עסוק בחצי השני שלח העונה בלימודי תעודת הפרו שלו והיריבה לשוטט בליגות של אירופה כדי ללמוד כדורגל ולהיצמד לקבוצות כמו קלאב ברוז' ואחרות במסגרת הקורס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי