פירלו צפוי לפתוח בהרכב יובה

יחזור להרכב לראשונה מאז שנפצע
יחזור להרכב לראשונה מאז שנפצע | Gettyimages

הקשר אמור לחזור להרכב לראשונה מאז נפצע הערב מול מונאקו ברבע גמר האלופות

(גודל טקסט)

יובנטוס חייבת לשכוח מהר את הבושה מההפסד 1:0 לפארמה בסרייה A לפני כשלושה ימים אליו היא הגיע בהרכב חסר כדי לשמור כוחות למשחק הערב בטורינו נגד מונאקו במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

 

האמביציה של מקסי אלגרי להראות שהוא טוב יותר מהמאמן הקודם של יובה אנטוניו קונטה ספגה מהלומה עם ההפסד ב"אניו טרדיני", אבל הוא עדיין יכול לזכות באליפות, בליגת האלופות ובגביע האיטלקי, לעומת קונטה שלא זכה באף גביע.

 

מונאקו, שמתהדרת בהגנה הטובה ביותר בליגת האלופות, תגיע ליובנטוס ארינה עם מכת פציעות, אבל זה לא משנה לז'ואאו מוטיניו, השחקן הטוב ביותר שלה, כדי לחלום לעלות לחצי הגמר. מונאקו לא נוצחה כבר שמונה משחקים בליג-1 הצרפתית ורק בשבת האחרונה ניצחה 0:3 את קון.

 

"ליובה יש קבוצה עם שחקנים גדולים והיא מאוד מאורגנת", אמר מוטיניו ל'טוטו ספורט' האיטלקי, אבל לדבריו "גם ארסנל הייתה פייבוריטית מולנו. ניתן 200 אחוז בשני המשחקים, כי אנחנו רוצים לעלות לחצי הגמר ואחר כך לגמר. אנחנו קבוצה צעירה עם אמביציה".

 

יובנטוס העפילה לרבע הגמר לאחר שהביסה 5:1 את דורטמונד בסיכום שני המשחקים, אבל לאחרונה סובלת ממכת פציעות. פול פוגבה לא כשיר, קרלוס טבס ישחק לראשונה מאז ה-4 באפריל ואנדראה פירלו חזר להתאמן, אמור לפתוח וישחק לראשונה מאז נפצע ב-24 בפברואר. מונאקו לא ניצחה מעולם על אדמת איטליה ואילו יובנטוס ניצחה את כל 11 יריבותיה הצרפתיות על אדמת איטליה עם הפרש שערים 19:41.

 

קרלוס טבס אמר שההפסד לפארמה בליגה היה בסך הכל תקר קטן בגלגל. בראיון ל'לה רפובליקה' אמר: "הראנו נגד דורטמונד שאנחנו יכולים להגיע רחוק ולנצח כל קבוצה". הארגנטינאי כבר זכה באלופות עם מנצ'סטר יונייטד, שניצחה בגמר  2008 את צ'לסי של אברם גרנט בתוצאה 5:6 בפנדלים אחרי ההחלקה המפורסמת של ג'ון טרי.

 

טבס אמר: "אז שיחקו ביונייטד שחקנים גדולים, היום ביובה אנחנו קבוצה יותר מאוחדת. אנחנו צריכים ללמוד ממה שעשתה אתלטיקו מדריד, אבל לסיים צעד אחר רחוק יותר ולהניף את הגביע". החלוץ כבש 25 שערים בכל המפעלים העונה והוא חושב שזה תודות למאמן מקסי אלגרי שנתן לו תפקיד חופשי בהתקפה. ג'יג'י בופון שהתראיין ל'לאקיפ הצרפתי הצהיר שנותרה לו מטרה אחת כשוער והיא לזכות באליפות אירופה והוא מצטער על דבר אחד – שלא יצא לשחק בחו"ל.

 

"צריכים ללמוד מאתלטיקו מדריד". קרלוס טבס

 

ובאשר למונאקו, היא יכולה  לתלות תקווה בעובדה שאת המשחק הערב ישפוט הצ'כי בן ה-37, פאבל קרלובץ, ומסתבר שאיתו הקבוצות הצרפתיות ניצחו עד היום את כל משחקיהן באירופה בחמישה משחקים שונים.

 

מאמן מונאקו, לאנרדו ז'רדים, שהסתכסך עם ארסן ונגר אחרי שטען שהצרפתי התעלם ממנו ולא לחץ את ידו, אמר שיובנטוס קבוצה חזקה מארסנל, אבל גם הצהיר שמונאקו לא מגיעה כאנדרדוג. "אם הם ברבע הגמר סימן שהם חזקים מהתותחנים. אנחנו נצטרך לעלות רמה במשחקנו. יש להם עבר וניסיון עשיר במפעל, אבל אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו".

 

המאמן עשוי להפתיע ולעלות עם אנטוניו מרטיאל הצעיר בן ה-19 שכבש 7 שערי ליגה, אבל עדיין לא כבש באלופות, שיתפוס את מקומו של דימיטאר ברבטוב. ג'רמי טולאלאן וריקרדו קראבליו פצועים ובספק למשחק.

 

הרכבים משוערים:

 

יובנטוס: בופון, ליכטשטיינר, בונוצ'י, קייליני, אברה, וידאל, פירלו, מרקיזיו, פאריירה, טבס, מוראטה

 

מונאקו: סובסיץ', רג'י, וואלס (קראבליו), אבדנור, קורזוואה, קונדוגביה, פביניו, דיראר, מוטיניו, קראסקו, מרטיאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי