צ'יצ'ריטו יפתח בחוד ההתקפה מול אתלטיקו

צ'יצ'ריטו. מסתדר עם כריסטיאנו
צ'יצ'ריטו. מסתדר עם כריסטיאנו | צילום: Gettyimages

המקסיקני יזכה לקרדיט בגומלין מול הקולצ'ונרוס. בנזמה ייעדר שבועיים

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי שם את נפשו בכפו והולך להמר נגד אתלטיקו מדריד. דווקא במשחק הכי חשוב שלו העונה, בגומלין רבע גמר ליגת האלופות, אחרי 0:0 בשבוע שעבר בויסנטה קלדרון, הוא בונה על שחקן שלא נתן בו אמון מאז הגיע כמושאל ממנצ'סטר יונייטד.

 

במדריד קיבלו הבוקר את תוצאות הבדיקה של קארים בנזמה, ולא רק שהוא לא יהיה כשיר למשחק מחר (רביעי, 21:45), אלא הוא אובחן כסובל מפציעה דומה לזו של מודריץ', קלה יותר מכיוון שמדובר במתיחה בלבד, ועלמת החודשיים שהקרואטי יהיה בחוץ, החלוץ ייעדר בשבועיים הקרובים.

 

 

הצרפתי הבקיע העונה 22 שערי ליגה בכל המסגרות ולדברי פרשנים בספרד, הפך לשחקן שאי אפשר לוותר עליו מכיוון שהוא מנווט את כל התנועה בהתקפה. כך קרה ששלישיית BBC עליה דובר כל כך הרבה פורקה לחלוטין וממנה נשאר בינתיים כשיר רק כריסטיאנו רונאלדו. 

כתוצאה מכך, אנצ'לוטי החליט להמר על חאבייר הרננדס, הידוע בכינוי צ'יצ'ריטו, הסופר-סאב של מנצ'סטר יונייטד וקצת של ריאל מדריד השנה. המכסקיני פתח רק בשני משחקי ליגה העונה, נכנס מחליף ב-15 נוספים ובסך הכל כבש 4 שערים. 

 

זה הימור של אין ברירה, אבל בכל זאת הימור. "אנצ'לוטי מסתמך על העובדה שיש יחסים טובים על המגרש ומחוצה לו בין המקסיקני לכריסטיאנו רונאלדו", כתב הבוקר העיתון 'אס'. בשני המשחקים האחרונים בהם שותף, בישל 'האפון' שער וכבש אחד. 

 

 

עוד שחקן שייעדר הוא גארת' בייל שיחמיץ את משחקי הבלאנקוס בשלושת השבועות הבאים. למרות זאת, ב'אס' לא מתרגשים ומזכירים שכאשר בייל לא שיחק, ריאל מדריד ניצחה את כל שבעת משחקיה בלעדיו. בייל אמור להחמיץ את משחקי ריאל נגד סלטה ויגו, אלמריה וסביליה ויחזור נגד ולנסיה ולפחות חצי גמר אחד באלופות, אם חבריו יעמדו במשימה ויעלו.

 

חאמס רודריגס הצהיר לקראת המשחק: "ריאל מדריד רוצה את ה'אונדיסמה' (אליפות אירופה ה-11). אנחנו הולכים לתת הכל כדי לנסות לזכות בתואר שוב (זו תהיה הזכייה הראשונה שלו). יש עלינו תמיד לחץ וצריך לדעת איך לעמוד בו. כולנו חולמים לעבור את אתלטיקו מדריד". הבעיה היא שריאל דריד לא ניצחה כבר 7 משחקים את אתלטיקו מדריד בכל המסגרות. 

באתלטיקו מדריד נמצא בספק מריו מנדזוקיץ' שפצוע בקרסולו ולא התאמן אתמול, אך סביר שהוא יהיה כשיר. דייגו סימאונה שוקל להפתיע את ריאל מדריד ולשחק עם שלושה בהתקפה כאשר לצד אנטואן גרייזמן הנפלא ישחקו מנדזוקיץ' וארדה טוראן, שיעלה לתפקיד התקפי יותר. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי