ברצלונה תחדש את חוזה האימוץ עם קטאר

מסי. הוא מאשר את ההסכם?
מסי. הוא מאשר את ההסכם? | צילום: Gettyimages

למרות ניסיונות למצוא ספונסר אחר, הקטאלונים לא התפשרו על הסכומים

(גודל טקסט)

רגע לפני הגמר בברלין מחר בין ברצלונה ליובנטוס (21:45), אוהדי ברצלונה הרבים בישראל יתאכזבו לשמוע שקבוצתם עומדת להאריך את חוזה ההתקשרות שלה עם החברה המאמצת "קטאר אירווייז".

 

ביום שלישי הקרוב אמור להיחתם חוזה חדש עם החברה שתשלם בין 40 ל-50 מיליון יורו לעונה לברצלונה בעוד שכיום החוזה שמסתיים בקיץ 2016 מדבר על תשלום של 33 מיליון יורו בלבד. סגן נשיא ברצלונה והאחראי על הכספים שלה, חביאר פאוס, ייפגש בנושא עם נשיא ברסה גו'זף ברתומאו לאשר את העסקה.

 

 

ברתומאו נתן לפאוס יד חופשית לסגור את העסקה הטובה ביותר מבחינת ברצלונה ולמרות שהם חיפשו גם מאמצים אחרים, הם עשויים להאריך את הסכם החסות עם קטאר עד עונת 2018/19. פאוס ביקר בדוחא לפני שבועיים והצדדים כבר הסכימו על החוזה החדש המוצע.

 

ברתומאו. מתכונן לבחירות (gettyimages)

 

בנוסף לכך שברצלונה תגדיל בכך את התקציב שלה זה יהיה הישג מצוין לנשיא ברתומאו במערכת הבחירות לנשיאות ברצלונה. הוא יוכל להציג הישגים כלכליים אחרי פרשת הרכישה של ניימאר שהסתבכה. כאמור, החוזה כבר סוכם, אך עדיין לא הוחלט אם להמתין לחתימה הסופית לאחר הבחירות לנשיאות. בתוך כך נייקי תתחיל לייצר את החולצות החדשות של ברצלונה מעונת 2016/17.

 

בברלין הכל ערוך ומוכן לגמר. היום יתקיים משחק הוותיקים בין יובנטוס/ברצלונה לשאר העולם שעורר מהומה אחרי שלואיס פיגו הוצע מרשימת הסגל בגלל התנגדות אוהדי ברצלונה. מגרש כדורגל סינטטי ומסכי ענק כבר הותקנו למרגלות שער ברנדנבורג הידוע והמחזה מרהיב.

 

ברצלונה מגיעה לברלין ללא פציעות ואחרי 59 משחקים בכל המסגרות העונה. אף קבוצה באירופה לא שיחקה יותר משחקים מברצלונה (38 בליגה, 12 באלופות ו-9 בגביע המלך). למרות שיובנטוס שיחקה גם בגמר הסופרקאפ האיטלקי ואף היא הגיעה לגמר הגביע היא שיחקה פחות משחקים (56). הסיבה בעיקר היא שהגביע הספרדי משוחק בשני משחקים ולא במשחק בודד.

 

בוסקטס. מתלונן על העומס (gettyimages)

 

סרחיו בוסקטס אמר בנושא: "אני מעדיף שיורידו מאתנו את נטל הזה של שני משחקים בגביע גם בגלל שזה מעמיס על כל הקבוצות הספרדיות וגם בגלל שזה לוקח מהקטנות את האפשרות להפתיע והגביע תמיד צריך להיות מפעל של הפתעות".

 

ברצלונה גם מחזיקה בהישג נדיר שהיא שיחקה ב-7 העונות האחרונות בסך הכל 426 משחקים והחמיצה רק 12 משחקים נוספים בגלל שלא השלימה עליה לגמר במפעלים שונים. הבלאוגרנה גם השיגו הכי הרבה נצחונות העונה באירופה – 49 נצחונות. ברצלונה ויובנטוס ספגו העונה רק שישה הפסדים לעומת 4 הפסדים של צ'לסי.

 

עבור הקבוצה של ליאו מסי ההישג להגיע ללא פציעות למשחק הכי חשוב של העונה הוא עצום. למעט אנדרס אינייסטה שהיה בספק, אבל עבר את האימון האחרון בצורה חלקה, אין ללואיס אנריקה פצועים. ברסה שיחקה 5310 דקות העונה ומסי החמיץ מתוכן רק 339 דקות או נכון יותר שלושה משחקים בגביע המלך וכן דקות במשחק נגד אייאקס אמסטרדם בליגת האלופות והוא לא פתח במשחק המפורסם בו הפסידה הקבוצה נגד ריאל סוסיאדד 1:0. מסי השלים 33 משחקים רצופים והפך לשחקן עם הכי הרבה משחקים רצופים בכל הליגות של אירופה.

 

אינייסטה. עדיין בספק (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי