"יובנטוס החזירה את האור לכדורגל האיטלקי"

שחקני יובנטוס. תרימו את הראש
שחקני יובנטוס. תרימו את הראש | צילום: Gettyimages

בארץ המגף מרוצים מהיכולת שהציגה האלופה. מארוטה: "נחזור שוב לגמר"

(גודל טקסט)

אם אפשר היה לחלק אתמול את הגביע לשתי הקבוצות יובנטוס היתה ראויה לו לא פחות מברצלונה. בשלבים רבים של המשחק היא השתוותה לה וגם השוותה ל-1:1, הגיעה למצבים והתוצאה הפסד בשיעור 3:1 קצת משקרת. היא אומנם סגרה את ברצלונה, אבל בשום אופן לא הגיעה לשחק בונקר ולא החנתה אף משאית ולא אוטובוס ברחבה.

 

האכזבה גדולה מאוד באיטליה. אנדראה פירלו בכה ולג'יג'י בופון אולי כבר לא יהיה תואר אליפות אירופה, אבל צריך להוריד את הכובע בפני הקבוצה מטורינו שהיתה הפתעת השנה והציגה בגמר כדורגל ראוי מאד.

 

 

ה'גאזטה דלו ספורט' כתב ליובנטוס הבוקר את הכותרת המתבקשת: "תרימו את הראש". העיתון הוורוד כתב ש"כל הכבוד למקסי אלגרי והשחקנים שהצליחו לחזור ל-1:1 ולפחות נתנו את התקווה לאוהדים האיטלקים שאפשר לעשות משהו מול קבוצה מדהימה כמו ברצלונה".

 

 

ה'גאזטה' חילק ציונים ביד נדיבה ליובנטוס עם 7 לג'יג'י בופון ולמאמן מקסי אלגרי. פוגבה קיבל רק 5.5 ואילו אלברו מוראטה 7. פירלו 6.5 ובראצלי 7. בברצלונה? ליאו מסי קיבל 7.5 למרות שלא כבש או עשה מבצעים יוצאים מהכלל והמאמן לואיס אנריקה 7. אינייסטה ולואיס סוארס קיבלו 7.5, איבן רקיטיץ' 7.

 

העיתון 'קוריירה דלו ספורט' כתב: "ברצלונה אלופה, אבל יובנטוס ענקית".

 

 

העיתון 'טוטוספורט' כתב: "לא נורא, בפעם הבאה יובה". העיתון כתב שראשי יובה כבר עסוקים באיך לחזק את הקבוצה כדי לנסות שנה הבאה לזכות בתואר. גם המנכ"ל, בפה מארוטה" הבטיח: "אנחנו נחזור שוב לגמר".

 

 

בלם יובנטוס, אנדראה ברזאלי, אמר בסיום: "נתנו כל מה שיש לנו ואנחנו עוזבים את ברלין עם ראש מורם. בבארסה משחקים 3 מ-5 השחקנים הטובים בעולם, ויש להם את מסי, שהוא פנומן. לא התחלנו את המשחק טוב, אך התאוששנו בהמשך ואפילו הצלחנו להפחיד אותם בחלק מסוים של המשחק. אנחנו עדיין בתהליך גדילה, ועלינו לאתגר את עצמנו. רק כך נצליח לחזור לגמר".

 

פול פוגבה טען שהפנדל היה צריך להישרק ואמר: "עשינו את המקסימום. אחרי השער של מוראטה, האמנו שזה אפשרי  לנצח, אבל אחרי שספגנו את השני, היינו עם הראש למטה. השער השלישי חיסל אותנו. העבירה של אלבס ברחבה? זה היה פנדל. אני חושב שהשופט ביצע כמה טעויות קריטיות במשחק, אבל זה הכדורגל". על עתידו אמר: "לא חשבתי על עתידי בתקופה האחרונה. הראש היה רק בגמר. העתיד עוד לפניי, לכן אינני מודאג".

 

המאמן מקסי אלגרי טען: ספגנו שער מטופש דווקא בדקות הכי טובות שלנו, אבל היתה לנו עונה גדולה".

 

 

אריגו סאקי שזכה עם מילאן באליפות אירופה היה פרשן רשת 'מדיהסט' ואמר: "יובה החזירה את האור לכדורגל האיטלקי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי