דל פיירו: "שחקני יובנטוס לא פחדו מריאל"

דל פיירו. התרשמתי מהבגרות של יובה
דל פיירו. התרשמתי מהבגרות של יובה | צילום: Gettyimages

כוכב העבר של יובה התרשם מחבריו. נשיא ריאל: "להפסיק עם הבוז לקסיאס"

(גודל טקסט)

האליפות נראית אבודה, הגביע הספרדי כבר לא בהישג יד. הגומלין של ריאל מדריד הערב (21:45) נגד יובנטוס הפך למשחק על עונה שלמה, אחרי הפסד 2:1 בטורינו במשחק הראשון. ברצלונה מחכה לראות מי תהיה היריבה בגמר וג'רארד פיקה אמר: "אם ריאל מדריד תעלה לגמר זה יהיה מפגש טעון מאוד עבור שתי הקבוצות". ברצלונה וריאל מדריד מעולם לא נפגשו בגמר ליגת האלופות, אבל זו עשויה להיות עונה שנייה ברציפות בה שתי ספרדיות עולות לגמר.

 

האם "הבלאנקוס" מסוגלים להתעלות על היכולת הבינונית שלהם בליגה ובאלופות? העיתון 'אס' הגדיר זאת בכותרת "כולם בעד אחד" עם תמונתו של כריסטיאנו רונאלדו, כשהמשמעות הכפולה ברורה. העיתון גם הגדיר את המשחק היום כ"קפיצת טרמפולינה כמו בקרקס בלי רשת ביטחון".

 

 

העיתון טוען שריאל מדריד טובה בשורה התחתונה מיובנטוס, אבל האיטלקים מגיעים עם ניצחון, אחרי זכייה באליפות רביעית ברציפות ועם יכולת לסגור את השער ולעקוץ: "ליובה יש שחקנים מוכרים. מדובר אומנם בקבוצה לא צעירה: בופון בן 37 ופירלו בן 35, אבל הם יכולים להזיק לריאל".

 

חאמס מגן על חבריו (Gettyimages)

 

אוהדים של ריאל מדריד הגיעו אתמול לאימון הקבוצה והראו את תמיכתם באיקר קסיאס. חאמס רודריגס אמר אתמול במסיבת העיתונאים: "אם אתם שורקים בוז לקסיאס, תשרקו בוז לכולם. נצטרך להתמודד נגד חמישה שחקנים בהגנה ולמצוא מרווחים לכבוש נגדם. זה לא נכון שהשחקנים לא רוצים למסור לבייל. כולם רוצים למסור לו".

 

 

גם נשיא ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, קרא לאוהדים להפסיק עם שריקות הבוז לשוער ואמר: "על כולנו להיות מאוחדים מאחורי הקבוצה". שוער יובנטוס, ג'יג'י בופון אמר בראיון לעיתון 'אס': "השריקות נגד קסיאס הן חוסר הכרת תודה מצד האוהדים, לא הוגנות, כפויות טובה ובלתי מתקבלות על הדעת".

 

קרלו אנצ'לוטי מתלבט האם לפתוח עם קארים בנזמה וטוני קרוס הפצועים, אבל רמז אתמול שהצרפתי יכול לשחק וההימור הוא שהוא אכן יפתח וסרחיו ראמוס יחזור לעמדת הבלם. למרות הצפי למשחק שקול, ריאל מדריד עדיין פייבוריטית אצל סוכני ההימורים עם יחס של אחד ל-1.73 לעומת 1 ל-2.04.

 

מאמן יובנטוס, מקסי אלגרי, לא היסס לקבוע: "זה המשחק החשוב ביותר בקריירה שלי. הולכות להיות משהו כמו 95 דקות ארוכות מאוד בברנבאו. אני מקווה לישון טוב יותר מקרלו אנצ'לוטי, העיקר לא לישון על הספסל". פול פוגבה חוזר לשחק אחרי שהוכיח יכולת טובה בליגה וכבש ב-1:1 מול קליארי. יובה אופטימית בגלל שב-33 מתוך 44 המפגשים שבהם ניצחה במשחק הראשון היא המשיכה הלאה באירופה.

 

 

ה'גאזטה דלו ספורט' כתב הבוקר שהחום בברנבאו יהיה בשיאו הערב: גם 30 מעלות צלזיוס וגם מתח אדיר משני הצדדים. "לריאל מדריד יהיה קשה להשיג 0:1, כי כמו שהאיצטדיון מפחיד את היריבות הוא גם מכניס ללחץ את השחקנים של ריאל מדריד והיחס של האוהדים לא תורם", נכתב בעיתון, שגם מספק סטטיסטיקה חשובה: ריאל מדריד הבקיעה העונה 25 אחוז מהשערים שלה בדקות 45 עד 60. יובנטוס תוכל להרוויח היום לפחות 11 מיליון יורו אם תבטיח את העלייה לגמר.

 

כוכב יובנטוס לשעבר, אלסנדרו דל פיירו, אמר לעיתון 'אס': "לפני המשחק הראשון אמרו שהסיכויים 50 אחוז לכל קבוצה, אבל אני חושב שעכשיו ליובה יש 75 אחוז סיכוי. התרשמתי מהבגרות שיש ליובה מול ריאל מדריד. לא היתה לשחקנים טיפת פחד. אסור ל'זברות' לחשוב רק על הגנה, הם חייבים לשחק מאוזן".

 

"הנסיך" נשאל גם על אלברו מוראטה ואמר: "הוא שחקן מוכשר מאוד, לדעתי בתחילת דרכו הוא היה זקוק לזמן להתאים עצמו לכדורגל האיטלקי. באיטליה ההגנה מאוד מאורגנת וזה מקשה על חלוצים. הוא התחזק מאוד מאז שהגיע. פוגבה הוכיח שהוא בכושר ואין לו בעיה פיזית. אני אוהב את יובה ומכבד את ריאל מדריד. אחד מרגעי השיא שלי היה כשהצופים קמו והריעו לי בברנבאו. הרגשתי שאני בגובה של כמעט 2 מטר. לשחקני יובה יש הזדמנות גדולה לכתוב את ההיסטוריה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי