לחץ במכבי תל אביב מנושא הרכש

מיטרוביץ' ובן חיים נרגעים. מחכים לרכש
מיטרוביץ' ובן חיים נרגעים. מחכים לרכש | צילום: אסף קליגר

הצהובים מבינים כי אין מנוס מחיזוק. הסרבי סטפן שצ'פוביץ' הוצע לקבוצה

(גודל טקסט)

מכבי ת"א התקשתה מעט, אך צלחה אמש (שלישי) את המשימה הראשונה החשובה שלה העונה עם 1:5 על היברניאנס שמחק 2:1 מהשבוע החולף.

 

האדם החשוב ביותר שצפה במשחק היה ככל הנראה הבעלים מיץ' גולדהאר. זה לא משנה עד כמה גולדהאר מבין כדורגל או היה נלהב מהניצחון על אלופת מלטה. היכולת הלא משכנעת של רוב השחקנים הדליקה את שוב נורות האדומות בקריית שלום. לבעלי המועדון ברור כי ביכולת הנוכחית ובהרכב השחקנים הזה החלום שלו על שלב הבתים בליגת האלופות ייאלץ כנראה להידחות.

 

 

לאחר ההתמודדות שוחח גולדהאר עם המנכ"ל מרטין ביין, איש הקשר הכמעט בודד שלו בקריית שלום ואישר מקנדה להוביל מהלך של חיזוק הקבוצה. ביין אינו דומיננטי במהלכי הניהול במכבי כמו קודמו ג'ק אנגלידיס ואינו מתעסק על פי בקשתו האישית בנושא המקצועי.

 


זהבי חוגג. יספיק לפלזן? (אסף קליגר)

 

לפיכך, ג'ורדי קרוייף קיבל אור ירוק לחיזוק והבוקר ינסו להביא לפחות שלושה שחקנים חדשים במרוץ נגד הזמן כאמור מועד רישום השחקנים לשלב הבא במוקדמות, בשבוע הבא נגד ויקטוריה פלזן הצ'כית, הינו מחר בערב.

 

האמירה של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים בה טען כי הבטיחו לו שחקני חיזוק בעמדות ידועות ולא קיימו יצרה הד עצום במועדון משום שהדברים הביקורתיים מכוונים נגד ג'ורדי קרויף שהבטיח ואינו מקיים לעת עתה. הסרבי הבהיר כי הצטרף למכבי ת"א כדי להצליח בה כשנדמה כי הרצון שלו להגיע לשלב הבתים אינו עולה עם הכוונות במועדון.

 

שמות השחקנים המבוקשים כולם מוכרים: אבי ריקן, אלי דסה, שלומי אזולאי, מואנס דאבור והחלוץ הסרבי, סטפן שצ'פוביץ', אקס עכו ואשדוד ששיחק אשתקד בסלטיק.

 

כתבנו יעקב זיו הוסיף: סימן נוסף שאבי ריקן עשוי להיות בדרכו לישראל היא העובדה שהוא לא שותף במשחק הידידות של פ.צ. ציריך שנוצחה 4:2 על ידי וולפסבורג הגרמנית. הדבר מדגיש עוד יותר את העובדה שהמאמן אורס מאייר כבר לא סופר את הקשרמכיוון שיודע שהוא בדרכו החוצה. כפי שפורסם בשווייץ אומרים שריקן כבר לא נהנה בציריך מכיוון שיש מספר שחקנים על המשבצת שלו ועשוי להגיע למכבי תל אביב.

 


שצ'פוביץ'. ינחת בקריית שלום (Gettyimages)

 

ביקורת קיימת על המנג'ר ג'ורדי קרוייף וההתנהלות שלו. גורם המקורב למועדון אמר: "רואים על פי ההתנהלות של קרויף כי לא הכין שיעורי בית והדברים מתנהלים באופן לא ברור ובלחץ של אי הצלחה לבצע מהלכי רכישת שחקנים. אם קיימת אצל קרויף כוונה לשלם לגראסהופרס 1.8 מיליון יורו עבור מואנס דאבור לא כולל שכר יש מי במועדון שאיבד כיוון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי