זה מתקרב. בלאן: "סיכוי טוב שדי מריה יחתום"

די מריה. בקרוב ילבש חולצה אחרת?
די מריה | צילום: Gettyimages

מאמן פ.ס.ז' מאשר שקשר יונייטד בדרך. לזלאטן זה הספיק: "ברוך הבא"

(גודל טקסט)

ההעברה הגדולה של הקיץ, עד כה לפחות, הולכת ומתקרבת. לצד הדיווחים שהולכים וצוברים תאוצה בתקשורת הצרפתית והאנגלית, עכשיו גם גורמים רשמיים רומזים: אנחל די מריה צפוי לעבור בקרוב ממנצ'סטר יונייטד לפ.ס.ז' תמורת 65 מיליון יורו.

 

"יש סיכוי טוב שהוא יחתום אבל עדיין אין שום דבר רשמי", התוודה מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, שלא שמר על הדיסקרטיות האופיינית במצבים האלה. "כמובן, יש הרבה דיבורים ופרשנות. אנחנו מנסים לצרף שחקן התקפה, וזה אולי יהיה הוא או מישהו אחר".

 

 

לואיס ואן חאל, מנג'ר האדומים, הודה אתמול כי די מריה "החמיץ" את הטיסה שלו שהייתה אמורה להביא אותו לארה"ב ולהצטרף לסגל של השדים האדומים – ובכך, רק הגביר את הספקולציות בנוגע לעתידו של הארגנטינאי.

 

רצה הגורל והמשחק האחרון של יונייטד הוא מול, לא אחרת, מאשר פ.ס.ז' – בלילה שבין רביעי לחמישי (03:55, ישיר בספורט1 וב-HD), כאשר גם בלאן הצטרף לספקולציה עם איזו קבוצה ישחק די מריה: "הציפייה היא שהוא יגיע לארה"ב. איזו חולצה הוא ילבש? זה עדיין לא ידוע. כמובן שאם הוא יעזוב את מנצ'סטר, נקווה שזה יהיה אלינו".

 

ומי שלא זקוק לספקולציות ורמיזות, בשום מצב, הוא כמובן זלאטן איברהימוביץ'. כאשר נשאל החלוץ השבדי על די מריה שעשוי להצטרף הוא הכריז: "ברוך הבא. יש לו איכויות, הוא שחקן טוב. יחד איתו הקבוצה תהיה טובה יותר". זלאטן גם דאג להכחיש דיווחים שהוא עשוי לעזוב: "אשאר בפאריס, אני מרוצה".

 

איברהימוביץ'. בקרוב יהיה לו חבר חדש? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי