באזל חוששת בעיקר ממזג האוויר בישראל

פישר
פישר | צילום: Gettyimages

מאמן אלופת שווייץ לא חושב על מכבי ת"א: "יש לנו שלושה משחקים לפני כן"

(גודל טקסט)

אורס פישר, מאמנה החדש של באזל, טוען כי לא צפה בהגרלת הפלייאוף של ליגת האלופות בגלל שאין לו זמן פנוי. גם אחרי המשחק מחר של באזל נגד לוצרן (21:00 שעון ישראל) הוא לא רואה במשחק של מכבי תל אביב את הדבר הכי חשוב שמצפה לקבוצה, זאת למרות שהמשחק הראשון יהיה ב-19 באוגוסט בסט. יקוב בעוד 12 יום.

 

המאמן טוען שיש לו עוד שלושה משחקים לפני מכבי תל אביב והבהיר: "קודם אנחנו משחקים נגד לוצרן. אחר כך נגד פ.צ. ת'ון ולאחר מכן נגד מיירין בגביע השווייצרי". 

 

 

פישר אמר שיחזה במהלך השבוע הבא במשחקים של מכבי תל אביב נגד ויקטוריה פלזן. הוא לא ממש מזלזל ביריבה הישראלית, אבל סביר להניח שאם ברצלונה היתה מוגרלת נגדו הוא היה בודק מיד מה הכושר של ליאו מסי. הוא לא יחזה במשחקים הקודמים של באזל נגד מכבי תל אביב בגלל שהקבוצות השתנו לחלוטין. רק שישה שחקנים נשארו בבאזל מהמשחקים האחרונים נגד הצהובים: טולנט שאקה, פיליפ דגן, מוחמד אלנני, בהארג ספארי, מתיאס דלגדו ומירקו סלבי. חלקם כלל לא שיחק. 

 

בשווייץ מציינים שכמו בבאזל, גם מכבי ת"א החליפה מאמנים מאז ה-3:3 המפורסם ביפו – המגרש אליו צפויה לשוב באזל, על אף שבתקשורת השווייצרית מדברים על אצטדיון "סמי עופר" שתחילה חשבו כי בו ייערך המשחק.

 

המאמן אמר שבאזל שוקלת להגיע יומיים לפני המשחק כדי להתאקלם למזג האוויר ממנו חוששים כרגע בבאזל עוד יותר מיכולת היריבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי