ברק יצחקי עשוי לפתוח בהרכב מול באזל

שחקני מכבי ממריאים
שחקני מכבי ממריאים | צילום: אודי ציטיאט

החלוץ שנפצע בחימום לקראת המפגש הקודם, צפוי לעלות הפעם מול השוייצרים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יוצאת הבוקר (שלישי) לשווייץ והערב תקיים באצטדיון סנט ג'יקוב בבאזל את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד פ.צ. באזל אותה פגשו הצהובים לפני שנתיים ולא הצליחה לנצח בדרך לשלב הבתים בצ'מפיונס. עם זאת, רק שישה שחקנים נותרו מאותה קבוצה.

 

בקבוצה עוסקים בניחושים בנושא ההרכב ונראה כי רק בעמדה אחת המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' לא קיבל החלטה סופית. המאמן שוקל להציב את אבי ריקן בעמדת הקשר האחורי כדי שיוכל לעזור לגל אלברמן מול התקפות המעבר המהירות של המקומיים. אם ריקן יעלה בהרכב הראשון הדבר יהיה על חשבונו של ניקולה מיטרוביץ'.

 

 

את עמדת המגן הימני ימלא יובל שפונגין שלא שיחק נגד הפועל קריית שמונה משחק בו שותף אלי דסה שאינו יכול לשחק במשחקים נגד באזל.

 

ריקן. צפוי לפתוח בהרכב (אודי ציטיאט)

 

השחקן הנרגש ביותר בדרך לשווייץ הוא החלוץ ברק יצחקי שסיפור פציעתו לפני שנתיים בחימום באצטדיון סנט ג'יקובס בו קרע את רצועת הברך אמור להיות אחד הסיפורים המרכזיים שילוו את הכנות מכבי תל אביב למשחק מחר. יצחקי אמור היה להיות בהרכב הפותח לפני שנתיים ואפשר שהמאמן יוקאנוביץ' יאפשר לו לסגור מעגל.

 

בקרית שלום טוענים כי ההארכה במשחק אלוף האלופים נגד עירוני קריית שמונה לא תשפיע על תוצאת המשחק מחר. שחקן בקבוצה: "30 דקות התוספת בגביע אלוף האלופים לא משפיעים על המשחק מחר אין טעם לחבר את זה לכל תוצאה שתהיה נגד באזל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי