"ההצלחה שלנו בעבר נגד מכבי ת"א לא עוזרת לנו"

פישר במסיבת העיתונאים. לא מתייחס למפגשי העבר
פישר במסיבת העיתונאים. לא מתייחס למפגשי העבר | צילום: האתר הרשמי של באזל

באזל קיימה מסע"ת לקראת המפגש הראשון בפלייאוף. לאנג: "ריקן אגרסיבי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה בבאזל והתמקמה בבית המלון בעיר לקראת מסיבת העיתונאים והאימון המסכם שייערך בסנט ג'ייקוב פארק.

 

רוב השחקנים העבירו את הטיסה לשווייץ בשינה עמוקה ואחרים שהיו במצב רוח טוב סיפרו כי החלום שלהם הוא להעפיל בסיכום שני המשחקים נגד באזל לשלב הבתים בצ'מפיונס.

 

 

באימון מסכם לא יתורגל ההרכב שיפתח מחר (21:45) מחשש שגרתי למרגלים מטעם באזל. עם זאת, נראה כי שיטת המשחק תהיה מעט שונה והכוונה היא להציב לצדו של גל אלברמן שחקן נוסף, ככל הנראה נוסא איגיבור או אבי ריקן. איתן טיבי וטל בן חיים ימשיכו לשתף פעולה במרכז ההגנה.

 

בן חיים החלוץ עם מיכה. האווירה בשווייץ טובה (אודי ציטיאט)

 

יש לציין כי הדד ליין לרישום שחקנים לצמד המשחקים נגד באזל יהיה הלילה ב-01:00 (שעון ישראל), אולם גורם בכיר במועדון העיד כי לא צפוי להצטרף חלוץ זר עוד היום. יתרה מכך, שלל את האפשרות שקנווין ג'ונס, שבוויילס דווח כי הוא מועמד לקבוצה, יצטרף לאלופה.

 

קרויף עם זהבי בשדה בבאזל. החיזוק יחכה (אודי ציטיאט)

 

במקביל לנחיתת הצהובים בשווייץ, מאמן באזל אורס פישר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק והודיע שהוא לא מתכוון לעסוק במפגשי העבר בין הקבוצות: "ההצלחה שלנו בעבר נגד מכבי תל אביב לא מביאה לנו כלום כרגע", הדגיש. לדבריו: "שתי הקבוצות השתנו. אנחנו אולי יותר טובים ממכבי תל אביב. המצב שונה ממה שהיה קודם, אבל טוב שיש עוד כמה שחקנים שיש להם ניסיון ממשחקים קודמים בתל אביב".  

 

"הכח של מכבי תל אביב הוא בעיקר בהתקפה" הוסיף מאמן באזל, "מצאתי עוד דברים על מכבי תל אביב, אבל אומר אותם אגיד רק לקבוצה שלי".

 

בלם באזל, מיכאל לאנג, שישחק לראשונה מול מכבי תל אביב מכיר רק את אבי ריקן ואמר עליו: "הוא כדורגלן אגרסיבי שיכול לשחק גם כדורגל טוב. הוא מתאים מצוין למכבי תל אביב".

 

לאנג. יפגוש את הצהובים לראשונה (האתר הרשמי של באזל)

 

במכבי תל אביב צריכה להיזהר מהרכש החדש של באזל, ז'אן פול-בואטיוס,‬‎ שיהיה כשיר למשחק. הוא לא שיחק עד כה מאז נרכש מפיינורד, אבל מאחר וזדרבקו קוזמנוביץ' פצוע וטאולנט שאקה מורחק, פישר צריך שחקנים כדי למלא את החסר ונראה שההולנדי יערוך בכורה דווקא נגד הצהובים ומדובר בשחקן מסוכן. "עם המהירות שלו והיותו מצוין באחד על אחד עם שחקני ההגנה, הוא יהיה מאוד שימושי עבורנו", אמר פישר. 

 

בהכנת הידיעה השתתף איזק אבידור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי