אופטימיות בבאיירן: שוויינשטייגר יהיה כשיר לפורטו

שוויינשטייגר. חזר להתאמן עם כדור
שוויינשטייגר. חזר להתאמן עם כדור | צילום: Gettyimages

מולר-וולפארת שהתפטר מהקבוצה הבאוורית, יישאר כרופא נבחרת גרמניה

(גודל טקסט)

אחרי סדרת הפציעות ממנה סבלה באיירן מינכן בתקופה האחרונה קיבלו אוהדיה ידיעה טובה היום כאשר בסטיאן שוויינשטייגר, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים שלה בגלל פציעה, חזר להתאמן היום עם כדור וככל הנראה יהיה כשיר לגומלין נגד פורטו מחרתיים לגומלין אחרי ההפסד 3:1.

 

 

שווייני לא שיחק שבועיים בגלל פציעה בקרסול וסבל גם מוירוס. הקשר התאמן היום עם קלאודיו פיסארו, מנואל נוייר ופפה ריינה שקיימו אימון מיוחד. כל שאר השחקנים, שחלקם שיחקו אתמול בניצחון על הופנהיים 0:2 התאמנו ללא כדור ועשו אימון שחרור.

 

 

 

היום גם נשלל החשש שמגן באיירן מינכן הצעיר, חואן ברנט, שנפצע בניצחון על הופנהיים סובל מפציעה רצינית והוא יעמוד לרשותו של פפ לקראת פורטו. את השחקן בדק הרופא החדש של באיירן וולקר בראון.  

 

 

אופ"א פרסמה ששופט המשחק נגד פורטו יהיה האנגלי מרטין אטקינסון בן ה-44 ששפט את באיירן ב-2010 נגד צ'פרה קלוז' בניצחון הבייתי 2:3 וכן 0:1 נגד ליל באוקטובר 2012. 

 

 

הרופא של באיירן מינכן, האנס-ווילהלם מולר-וולפארת בן ה-72 שהתפטר עם כל הצוות שלו מבאיירן,  יישאר כרופא הנבחרת עד אחרי היורו 2016. נשיא ההתאחדות, וולפגנג ניירסבך, אמר: "מנהל הנבחרת, אוליבר בירהוף, התקשר למולר-וולפארת והבהיר לו שמצד ההתאחדות לכדורגל אין שום שינוי והוא וכל הצוות שלו נשארים בתפקידם בנבחרת בלי קשר למה שקרה בבאיירן מינכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי