זהבי יפתח כחלוץ חוד. ורמוט, ריקן ונוסא בקישור

יפתח כחלוץ חוד מול פלזן. ערן זהבי
יפתח כחלוץ חוד מול פלזן. ערן זהבי | צילום: אסף קליגר

מכבי ת"א תמריא מחר לגומלין מול פלזן. קובי אלפסי סיים את תפקידו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה בארץ לקראת הטיסה מחר (שלישי) לפני הצהרים לצ'כיה למשחק הגומלין נגד ויקטוריה פלזן ביום רביעי (21:35, ישיר בספורט1HD), שניצחה בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד 1:2.

 

מאז הגיע לקריית שלום לפני כחודש וחצי, המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' ועוזריו לא הצליחו בינתיים לגבש שיטת משחק והרכב מאוזן, כאשר כל הניסיונות להציב שחקנים שהשפעתם על המשחק יוכח בתוצאות ובאיכותו עלו עד כה בתוהו.

 

השינויים בהרכבים ובמעמדם של השחקנים אצל יוקאנוביץ' כמו אצל קודמיו סוזה ופאקו, לא מתקבלים בשמחה בקרב השחקנים . "האמירות של המאמן על ההרכב ושיטת המשחק אותם הוא לא מצא, מתקבלות בהרמת גבה ענקית בחדר ההלבשה" אמר גורם המקורב למכבי ת"א.

 

"הוא הגיע לקבוצה שזכתה בטראבל ויש לה שמונה שחקנים בנבחרת ישראל (עומרי בן הרוש, טל בן חיים הבלם, איתן טיבי, גילי ורמוט, דור מיכה, ערן זהבי, אבי ריקן וטל בן חיים החלוץ), נוסא איגיבור מנבחרת ניגריה ועוד ארבעה שחקני נבחרת עד לא מזמן (יובל שפונגין, יואב זיו, גל אלברמן ועדן בן בסט)", הוסיף המקורב למועדון, "עם הסגל הנוכחי הטוב בישראל ולאחר מחנה אימונים באוסטריה הוא היה אמור להיות כבר עם שיטה והרכב ובעיקר בלי תירוצים".

 

עדיין לא גיבש שיטה. סלבישה יוקאנוביץ' (עד אבישי)

 

יוקאנוביץ' יערוך אימון נוסף ביום שלישי בערב במגרשה של פלזן, וככל הנראה ימנע מלתרגל הרכב מול של אנשי פלזן שיעקבו מקרוב. המאמן מתכוון, כמו פאקו אייסטראן ואלי גוטמן, לתת לערן זהבי את חולצת החלוץ הקדמי המרכזי ולצדו יציב את טל בן חיים, כשמאחוריהם ישחקו השלושה שאמורים לעשות את ההבדל בפלזן.

 

גילי ורמוט באגף ימין, נוסא איגיבור במרכז ואבי ריקן בצד שמאל. יוקאנוביץ' שואב עידוד מהיכולת במחצית השנייה נגד הפועל תל אביב, בה הורגש קו הקישור ושיתוף הפעולה בין גילי ורמוט לערן זהבי כפי שהם מתורגלים בנבחרת ישראל.

 

בהגנה אמור לפתוח איתן טיבי במקומו של קרלוס גרסיה, ועומרי בן הרוש ישוב לעמדת המגן השמאלי.

 

אמור לעשות את ההבדל. גילי ורמוט (עדי אבישי)

 

בנושא אחר, הקבוצה השיקה חנות בקניון עזריאלי שתפעל במהלך חודש אוגוסט.

 


חנות הפופ אפ של מכבי ת"א (מכבי ת"א, רשמי)

 

קובי אלפסי, ששימש בארבע השנים האחרונות עוזר בצוות האימון של הצהובים, סיים היום את תפקידו בהחלטה משותפת שלו ושל המועדון. "ברצוני להודות למכבי ת"א שאפשרה לי להיות חלק מהמשפחה הנפלאה במשך כתשע שנים בהן עבדתי גם במחלקת הנוער".

 

 

המנג'ר גו'רדי קרויף: "קובי מילא תפקיד חשוב בשילובם של צוותי האימון הזרים, בכל אחת מהעונות מאז הצטרפתי למכבי ת"א. המועדון מודה לקובי על תרומתו ומאחל לו הצלחה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי