ממפיס מיי פייר: מנצ'סטר יונייטד גברה על ברוז' 1:3

דפאיי חוגג
דפאיי חוגג | צילום: Gettyimages

הצגה של ההולנדי קירבה את השדים האדומים לבתים. ספורטינג ניצחה את צסק"א 1:2

(גודל טקסט)

את עונת הפרמייר ליג היא החלה עם שש נקודות, אך מנצ'סטר יונייטד יודעת כי ליגת האלופות אחרי שנה של היעדרות זו משימה שהיא חייבת להשלים. השדים האדומים פוגשים בשעה זו את קלאב ברוז' בשלב הפלייאוף במטרה להשיג מקדמה לקראת הגומלין.

 

החבורה של ואן חאל שגברה בשישי האחרון על אסטון וילה 0:1 הודות לשער של עדנאן ינוזאי עלתה בהרכב די זהה. הבלגי שוב קיבל קרדיט מההולנדי.

 

 

ממפיס דפאיי, וויין רוני וחואן מאטה גם הם ב-11. מורגן שניידרלין במרכז השדה לצד מייקל קאריק הוותיק כשבסטיאן שווינשטייגר פתח שוב על הספסל.

 

מנגד, הבלגים ללא רפאלוב הפצוע פתחו עם ויקטור ואסקס הספרדי בהרכב, רוד ורמיר ההולנדי גם הוא בקישור. דיאבי ודירקס בחוד של מישל פרודום.

 

ספורטינג ליסבון – צסק"א מוסקבה 1:2, לאציו – לברקוזן 0:1

ז'ורז'ה ז'סוס ערק מבנפיקה כדי לקדם את הירוקים מליסבון. החבורה שלו פתחה את העונה עם זכייה בסופרקאפ וגם ניצחון בליגה. ז'ואאו מריו בפתח יחד עם אקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה. ביברס נאתכו פתח לראשונה העונה על הספסל. חבריו ינסו להשיג מקדמה לקראת הגומלין ובדרך לעוד הופעה בשלב הבתים של האלופות.

 

בדקה ה-12 עלתה ספורטינג ליתרון 0:1 משער של גוטיירס מקרוב. בדקה ה-27 מוסקבה יכלה להשוות, אך החטיאה וורנבלום החטיא פנדל. איפה נאתכו כשצריך אותו? בדקה ה-40 דומיבה שבר את מלכודת הנבדל, ולבדו פרץ לרחבה והשווה. בדקה ה-82 סילמני החזיר את היתרון למארחת.

 


קיסלינג, לא התמודד היטב עם האיטלקים (Gettyimages)

 

באלדה קייטה המוכשר עם שער בודד (77) העניק ללאציו 0:1 קטן וחשוב לקראת הגומלין בביי ארנה של לברקוזן בשבוע הבא. באטה בוריסוב השיגה מקדמה לגומלין עם 0:1 על פרטיזן בלגרד בבלארוס. מיכאיל גורדייצ'וק כבש את השער הבודד (75), יבטוביץ' האורח הורחק. במשחק מוקדם אסטנה הקזחית הפתיעה את אפואל ניקוסיה עם 0:1 ומקדמה לגומלין הודות לשער של באורז'ן דז'ולצייב (13). הקזחים ינסו לעשות סנסציה ולהעפיל לשלב הבתים כקבוצה הראשונה מקזחסטן בגומלין בשבוע הבא בקפריסין.

 

מהלך המשחק (יונייטד – ברוז')

דקה 8

ברוז' עלתה ל-0:1 – ואסקס סובב בעיטה חופשית שטוחה מ-40 מטרים, הכדור הגיע לרחבה, וקאריק הסית אותו לשער של רומרו

דקה 14

יונייטד משווה ל-1:1 – דפאיי קיבל כדור על סף הרחבה, בלבל ארבעה בלגים ושלח פצצה לרשת. שער בכורה מרהיב!

 


דפאיי איזן, קאריק בא להודות (Gettyimages)
 

דקה 43

יונייטד עולה ל-1:2 – שוב דפאיי קיבל כדור על סף הרחבה, ושוב כדרר היטב ושלח פצצה מתוחכמת אל הרשת

דקה 60

שניידרליין מסר כדור אחורה, רומרו התקשה להשתלט ואיבד את הכדור, אך נפצע תוך כדי המהלך, הבלגים הצליחו לכבוש אך השופט עצר את המשחק עוד לפני עקב פציעת השוער

דקה 80

מישל מכשיל מאחור את צ'יצ'ריטו במיקום לא מסוכן, סופג צהוב שני וטיפשי ומותיר את ברוז' בעשרה שחקנים

דקה 93

מנצ'סטר עולה ל-1:3 – דפאיי הפעם עם בישול: ההולנדי הרים כדור נפלא מהאגף השמאלי היישר אל ראשו של פלאיני שנגח מ-5 מטרים לרשת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי