צפו בקבלת הפנים לזהבי: "הגיע לנו לעלות"

זהבי. הכי חשוב שהבטחנו עונה אירופית
זהבי. הכי חשוב שהבטחנו עונה אירופית | צילום: עדי אבישי

גיבור הניצחון על פלזן (0:2): "אף אחד לא האמין בנו, אבל זו לא הפתעה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (חמישי) בנתב"ג אחרי הניצחון הגדול על ויקטוריה פלזן אתמול, 0:2 בצ'כיה, שהעלה אותה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. "הבטחנו עונה אירופית, שזה מאוד חשוב לנו", אמר כוכב הניצחון ערן זהבי, "בבלומפילד עשינו כמה טעויות שלא אופייניות לנו, אבל הפעם שחקנים עקבו אחרי תוכנית המשחק והיינו מאוד מרוכזים וחדים. אני רוצה להגיד תודה לכל החברים, שנתנו משחק הקרבה מצוין. הגיע לנו לנצח ולעלות".

 

"אני חושב שזה משחק היסטורי רק בגלל המהפך שעשינו", אמר כובש הצמד, "זה אחד הרגעים הגדולים של הכדורגל כי אף אחד לא האמין בנו. הסיכויים מלכתחילה היו 50-50, כך שזו לא כזו הפתעה שעברנו אותם. עובדה שעשינו את זה ואנחנו גאים בכך מאוד. יש לנו הרבה מאוד מטרות לפנינו, העונה רק התחילה. עשינו טעויות במשחק הראשון וידענו שאנחנו צריכים לתקן. שילמנו על הטעויות בבלומפילד, אבל גם שם הגענו להרבה הזדמנויות. אני לא חושב שנפלנו מהם, פשוט אתמול כל הדברים הקטנים היו לטובתנו".

 

 

זהבי נשאל כמה חשובה העלייה מבחינתו לשלב הבתים, לאור העובדה שהחליט להישאר בארץ ולא לצאת לאירופה: "זה חשוב לי מאוד, אף פעם לא הסתרתי שליגת האלופות היא אחת המטרות שלי. אני מקווה להגשים את זה דווקא עם מכבי תל אביב, כי מגיע לנו ואני מקווה שנעשה את זה".

 

זהבי מתקבל באהבה בנתב"ג (יוסי אמסלם)

 

"אני עדיין רעב", הגיב מלך שערי הליגה אשתקד בחיוך לשאלה על הפיצה שאכל באחת בלילה, "התגובות היו מטורפות, עוד לא הספקתי לקרוא את כל ההודעות וזה ייקח לי עוד כמה שעות. פירגנו לנו ובאמת מגיע לנו. נשמח יום-יומיים ונמשיך הלאה".

 

זהבי מקבל כבוד מלכים (עדי אבישי)

 

זהבי סירב להתייחס לסיכויים בשלב הבא ("בואו נראה קודם את ההגרלה") וגם לא רצה לדבר על נושא הרכש: "זו שאלה שלא צריך להפנות אליי, אלא לג'ורדי. מבחינתי, כל מי שנמצא פה ראוי לשחק במכבי תל אביב. על הספסל שלנו חיכו מיכה, ורמוט ובן בסט, כך שצריך לקחת דברים בפרופורציות".

המנג'ר המקצועי ג'ורדי קרויף נותר באירופה ולפי גורמים במועדון הוא צפוי לנהל מו"מ מתקדם להנחתת חלוץ או קשר אחורי זר. במועדון אומרים כי למנג'ר יש שני מועמדים שאמורים להשיב לפנייה שלו. מחר ייצג ההולנדי את מכבי תל אביב בהגרלת שלב הפלייאוף.

בן חיים ויצחקי, הבוקר בנתב"ג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי