כך זה נראה בפעם הקודמת: הדחות הצהובים מול באזל

ככה זה נגמר בפעם הקודמת. והעונה?
ככה זה נגמר בפעם הקודמת. והעונה? | צילום: עדי אבישי

מה-3:3 המדהים בבלומפילד ועד ה-0:3 הכואב בשוייץ. צפו במפגשים הקודמים

(גודל טקסט)

ארבע פעמים בעבר נפגשו מכבי תל אביב ופ.צ באזל, שהוגרלו היום (שישי) בצהריים למפגש כפול בפלייאוף ליגת האלופות. המאזן? לא משהו שהצהובים ישמחו להיזכר בו: שני ניצחונות בית לשוייצרים, שתי תוצאות תיקו במשחקי הבית של אלופת ישראל.

 

כל המפגשים היו בעונת 13/14. הראשון היה במוקדמות ליגת האלופות, ב-30 ביולי, והסתיים בתוצאה 0:1 לשוייצרים. ולנטין שטוקר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-39, במשחק חלש של הצהובים שמיעטו לאיים על השער והתעוררו רק במחצית השנייה. ראדה פריצה היה אחראי להזדמנות הטובה ביותר של מכבי, כאשר מצא את המשקוף בדקה ה-70.

 

 

מכבי הגיעה לגומלין עם ציפיות ענק, אבל בדקה ה-33 העסק נראה גמור. שר (5, פנדל), סלאח (21) ודיאז (33) השתיקו את בלומפילד עם 0:3 מהיר, שהכריח את הצהובים לכבוש חמישה שערים כדי להעפיל. מכבי לא ויתרה ועד למחצית צימקה ל-3:2 משער עצמי של שר (34) ואחד של זהבי (37). ראדי השווה ל-3:3 בדקה ה-55 ונתן תקווה, אבל עד לסיום לא נרשמו שערים נוספים והצהובים נשרו לליגה האירופית.

 

סלאח. לפחות הוא עזב (Gettyimages)

 

אחרי קמפיין מוצלח בשלב הבתים, שוב הוגרלה מכבי מול באזל בהצלבה של הליגה האירופית. הצהובים סיימה בתיקו 0:0 ביתי שהעביר את ההכרעה לשוייץ. הגומלין היה כואב: שטוקר (19) ושטרלר (60, 71) נתנו הצגה ושלחו את הצהובים הביתה עם הפסד 3:0. ואיך זה ייגמר הפעם?

ליחצו כאן לתקציר המשחק הראשון ; צפו כאן בתקציר הגומלין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי