יוקאנוביץ' השאיר את יואב זיו מחוץ לסגל לפלזן

העדיף לכלול בסגל את שון גולדברג
העדיף לכלול בסגל את שון גולדברג | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א מתכנן הרכב התקפי בצ'כיה. המגן הוותיק נשאר בישראל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) למשחק הגומלין נגד פלזן בצ'כיה, ומיד לאחר נחיתתה תגיע לעיר, מרחק של כשעה נסיעה מפראג, תערוך את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם כשבמועדון מטרה ברורה: לעשות ככל הניתן כדי למחוק את ההפסד 2:1 מהשבוע שעבר בבלומפילד.

 

למרבה ההפתעה, החליט המאמן סלבישה יוקאנוביץ' להשאיר בארץ את המגן השמאלי יואב זיו ששיחק בשבוע שעבר בבלומפילד. במקומו יצא לצ'כיה המגן הצעיר שון גולדברג ששיחק בדרבי.

 

 

הניצחון על הפועל תל אביב (1:3) דחה מעט את ההתעסקות במשחק מחר ואת כול הנושא המקצועי סביב המועדון. אם מכבי תל אביב תודח מחר מרגלי פלזן, הכדור הצהוב יעבור לידיו של הבעלים מיץ' גולדהאר.

 

גורם המקורב למכבי תל אביב אמר הבוקר לפני ההרמאה" הדחה כבר מחר מהצ'מפיוס פרושה שמיץ' גולדהאר לא יראה שום משחק העונה של מכבי תל אביב כחלק ממפעל ליגת האלופות אליו הוא כיוון להגיע. זה יהיה כישלון ומעניין יהיה לשמוע את קולו של גולדהאר במידה שזה יקרה". אותו גורם הוסיף כי במכבי ת"א יש עוד מי שמאמינים כי בעלי הקבוצה יגיע לפלזן ויצפה בקבוצתו.

 

החגיגה הצהובה בדרבי. אופטימיות לפני ההמראה (עדי אבישי)

 

מכבי תל אביב ממריאה באופטימיות למשחק ושחקניה ובראשם המאמן סלבישה יוקאנוביץ' מאמינים כי משימת הדחת ויקטוריה פלזן דווקא במגרשה היא משימה אפשרית.

 

למרות הכרזותיו של יוקאנוביץ' על כך שהוא ממשיך לחפש את ההרכב והשיטה הנכונה במכבי תל אביב, מסתמן שההרכב כבר נקבע והקבוצה תעלה למשחק מחר בהרכב התקפי ביותר. יוקאנוביץ' מאמין שמשחק ההגנה יהיה מאורגן ויציב ויאפשר למערך ההתקפי שלו לעשות את השינוי במשחק מחר.

 

גילי ורמוט ואבי ריקן ישחקו בשני אגפי הקישור יחד עם נוסא איגיבור מאחורי ערן זהבי, שישחק כחלוץ בין בלמי ויקטוריה פלזן. יוקאנוביץ' אמור להוריד לספסל המחליפים את הבלם קרלוס גרסיה ולשחק במרכז ההגנה עם צמד בלמי נבחרת ישראל, טל בן חיים ואיתן טיבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי