ממפיס כבש, יונייטד הפסידה 2:1 באיינדהובן

הקטור. גם שלח את דפאיי לבית חולים
הקטור. גם שלח את דפאיי לבית חולים | צילום: AFP

שואו שבר את הרגל ופונה לבי"ח. שלושער לרונאלדו ב-0:4 על שחטאר

(גודל טקסט)

 ממפיס דפאיי אמנם עזב את החבורה של פיליפ קוקו, אבל איינדהובן, כך הסתבר הערב היא לא רק קיצוני הולנדי מרקד, אחרי שניצחה את אותו דפאיי ואת קבוצתו החדשה מנצ'סטר יונייטד 1:2. מקסי ליסטיין הבלגי שבישל את שער הניצחון ללוסיאנו נארסינג הוכיח שהמארחת כבר מגדלת יורשים.

 

האנגלים לא רק איבדו שלוש נקודות יקרות בפתיחת קמפיין, אלא גם את לוק שואו. המגן נפגע בתיקול חריף עם המגן המקסיקני הקטור ושבר את הרגל כבר בדקה ה-16. אותו הקטור היה זה שהשווה ל-1:1 בתוספת הזמן הארוכה של אותה מחצית (שמונה דקות), כמה דקות אחרי שדפאיי כבש את שער היתרון לאורחים, וגם לא התבייש לחגוג.

 

 

 

אנתוני מיסטיראל? לא הערב . גם דיילי בלינד לא ירצה לזכור את המשחק, שהיווה עבורו סוג של דרבי (גדל באיאקס). דווקא איינדהובן היתה יותר קרובה ל-1:3 והחמיצה לפחות שתי הזדמנויות בטוחות לעשות זאת.

 

 

מהלך המשחק

 

דקה 16

לוק שואו נפגע בתיקול חריף של הקטור והורד מהמגרש על אלונקה אחרי 10 דקות טיפול. החשש: המגן שבר את הרגל. השופט הוסיף עוד שמונה דקות למחצית הראשונה.


 

דקה 41

0:1 ליונייטד – בלינד הכניס את ממפיס לרחבה, והפנומן השתחרר בהטעייה אחת משני מגנים, גלגל לרשת וחגג מול האקסית.

דקה 45

1:1 – כדור חופשי להולנדים, הקטור התרומם ונגח למסגרת כשהוא נעזר בראשו של בלינד שהטעה את דה חאה.

דקה 57

1:2 לאיינדהובן – מקסי לסטיין הגביה משמאל ונארסינג תוך כדי תנועת כריעה נגח פנימה.

 

ריאל מדריד – שחטאר דונייצק 0:4

 

השוער האוקראיני שמט כדור היישר לרגליים של קארים בנזמה שמיהר להעניש וקבע 0:1 לבלאנקוס בדקה ה-30. שתי דקות אחר כך נפצע גארת' בייל ויצא. חומרת הפציעה לא ברורה, אבל העובדה שהכוכב צייץ בסיום המשחק כי הוא "מקווה שהפציעה לא חמורה" הרגיעה את אוהדיו הרבים.

 

בדקה ה-50 הורחק סטפנסקו האורח בצהוב שני והחגיגה החלה. הספרדים זכו בשני פנדלים לפחות אחד מפוקפק, אבל כריסטיאנו רונאלדו דייק בשניהם (55 ו-63) וריאל עלתה ל-0:3.

בייל על הדשא. התמונה שקצת קלקלה לבלאנקוס את החגיגה (Gettyiamges)

 

בין לבין נפצע סרחיו ראמוס. בדקה ה-81 עלה הפנומן הפורטוגלי לשלושער, ושמונה בשני משחקים, כשניצל הדיפה לא טובה של פאייטוב ונגח לרשת את ה-0:4.

 

רונאלדו ובנזמה. כשהם כובשים, ריאל משייטת (AFP)

 

פאריס סן ז'רמן – מאלמו 0:2

דה מאריה העלה (4) את המארחים ליתרון אחרי שפרץ מצד ימין ובעט עם הפנימי לחיבורים של צד שמאל. בדקה ה-61 די מאריה הגביה לעבר זלאטן איברהימוביץ' שהמשיך בעקב לראשו של קבאני, 0:2 מרהיב.

נאתכו. פתח בהרכב ובפיגור מול סגנית אלופת גרמניה (Gettyimages)

 

וולפסבורג – צסק"א 0:1

 

ג'וליאן דרקסלר, הרכש משאלקה, כבש בדקה ה-40. ביברס נאתכו פתח במדי הרוסים ושיחק 65 דקות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי