"שואו בכה עם מסיכת החמצן בחדר ההלבשה"

שואו מפונה על אלונקה. זה פשוט נורא
שואו מפונה על אלונקה. זה פשוט נורא | צילום: Gettyimages

ביונייטד מתקשים להתאושש מפציעתו של המגן: "הלוואי שיוכל לשחק העונה"

(גודל טקסט)

איזה יום שחור היה אתמול (שלישי) למנצ'סטר יונייטד. גם ההפסד המביך לאיינדהובן 2:1 בהולנד וגם הפציעה הנוראית של המגן בן ה-20 לוק שואו שגמר את העונה וכנראה גם לא ישחק גם ביורו 2016. כואב הלב.

 

העיתונים באנגליה הקדישו את מירב השערים שלהם לתמונות זוועה של רגלו של שואו שבורה והוא נאנק מכאבים.

 

 

העיתון 'מירור' קרא לפציעה "מחליאה" וכשאל איך זה שהקטור מורנו המקסיקני שנכנס בו כבר בדקה ה-9 ואפילו לא נענש. שואו נזקק לחמצן והורד על אלונקה. לואיס ואל חאל נראה מזועזע כאשר אחד מאנשיו אמר לו מה גודל הפציעה.

 

 

וזה היה הציוץ של שואו יום לפני המשחק

 

 

לואיס ואן חאל אמר אחרי המשחק: "זה פשוט נורא. זו העונה השנייה שלו כאן והוא משחק נהדר. חבל שזה קרה. הוא בכה עם מסיכת החמצן בחדר ההלבשה. העברנו אותו לבית החולים, אבל הוא יחזור אתנו לאנגליה ביום רביעי. אני לא רופא, אבל אני יודע ששבר כפול זה לפחות חצי שנה בחוץ. הלוואי שיוכל לשחק עוד העונה. התאקל של מורנו היה שווה פנדל וכרטיס אדום. הוא נכנס בו בשתי הרגליים".

 

מורנו שיצא חלק מהתאקל אמר אחרי המשחק: "אני מרגיש רע מאוד. אני יודע מה זאת פציעה כזאת". מורנו דובר אמת משום שהוא עצמו, צחוק הגורל, שבר את רגלו במשק של מקסיקו נגד הולנד במונדיאל. מאמן פ.ס.וו, פיליפ קוקו, יצא להגנתו: "אף אחד מהשחקנים שלנו לא רצה להזיק לאף אחד משחקני היונייטד".

 

 

כריס סמולינג, ניסה לנחם את חברו: "זה עצוב ואנחנו מאחלים לו שיחזור במהרה. לא ראיתי מה קרה, אבל חברים סיפרו לי על כר הדשא וזה פשוט נורא". שואו עצמו צייץ לאחר מכן בטוויטר תודה לכל חבריו שתמכו בו.

 

 

שואו אמר: "תודה רבה על המסרים שלכם. הדרך הארוכה שלי להתאוששות מתחילה עכשיו. אני אחזור חזק יותר". מי שעוד שלח לו ברכת החלמה היה כוכב ברזיל לשעבר קאפו שצייץ: "תרגיש טוב ילד".

 

על המגרש היו ליונייטד צרות נוספות. ה'מירור' כתב: "PSV הטביעה את LVG". המנג'ר ההולנדי אכן הודה לפני המשחק שלא ניצח פעמים רבות עם קבוצותיו באיינדהובן וזה היה עוד לילה שחור עבורו אחרי שהצהיר יום לפני כן שהוא לא בטוח אם יונייטד מסוגלת בגלל לרוץ לתואר ליגת האלופות.

 

ממפיס דפאי אומנם כבש שער יתרון מול קבוצתו לשעבר, אבל הקבוצה ספגה שוויון ממש לפני שריקת הסיום ואחרי טעות קשה של שחקן החודש של הקבוצה מתיו דרמיאן הקבוצה ספגה הפסד. יונייטד הפסידה באותו מגרש 3:1 בשנת 2000 והיא ניצחה רק משחק חוץ אחד באלופות ב-7 משחקיה האחרונים.

 

סמולינג אמר על המשחק בסיום: "לא היינו חדים מספיק בשליש האחרון של ההתקפה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי