יוקאנוביץ' הופתע ממוריניו, עדיין מתלבט לגבי ההרכב

יוקאנוביץ'. לא החלטי
יוקאנוביץ'. לא החלטי | צילום: אודי ציטיאט

מכבי ת"א כבר קיימה אימון טקטי, אך המאמן טרם פרסם את ה-11 שלו

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב סופרים את השעות לקראת המשחק הערב באצטדיון סטמפורד ברידג' נגד צ'לסי. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' קיים לאחר ארוחת הבוקר אימון טקטי רגיל ועדיין מתלבט ואינו שלם עם ההרכב בו תפתח הקבוצה הערב (רביעי, 21:45).

 

מתברר שהשינויים בהרכב צ'לסי אותם יערוך המאמן ז'וז'ה מוריניו בלבלו מעט את הצוות המקצועי של מכבי תל אביב. שחקני הקבוצה כבר התבשרו על השינויים הרבים של 'המיוחד' ויוקאנוביץ' נערך בהתאם לקראת האספה המקצועית המסכמת.

 

 

השחקנים עברו על העיתונים המקומיים בבית המלון ולמדו שיפגשו צ'לסי אחרת מזאת שהם רגילים לצפות בה בליגה האנגלית. שחקנים במכבי תל אביב שאלו "מי הם רובן לופטוס-צ'יק, קורט זומה ובבה רחמן? היינו בטוחים שנפגוש על הדשא את דייגו קוסטה, פדרו וג'ון טרי. עכשיו מתברר שמוריניו שומר אותם לדרבי בשבת נגד ארסנל…".

 

זהבי. באיזו עמדה יופקד? (אודי ציטיאט)

 

הקבוצה סיימה את ארוחת הצהרים ולאחר מנוחה קצרה ימתין להם מאמנם סלבישה יוקאנוביץ' עם האספה המקצועית ופרסום ההרכב עליו מקיים המאמן שיחות עם עוזריו כדי לקבל החלטה סופית. כאמור, הוא יושפע מההרכב אותו תעמיד צ'לסי.

 

יוקאנוביץ' מתלבט בין הצבתו של ערן זהבי בהתקפה ועיבוי הקישור לבין הצבתו של החלוץ הסרבי דיאן ראדוניץ' בעמדה של 9 טבעי חלוץ מרכזי והצבתו של ערן זהבי בקישור כשחקן חופשי שינוע בין בלמי צ'לסי. לפני האספה תתקבל ההחלטה בנושא שיתופו של הניגרי נוסא איגיבור שטען הבוקר לפני חבריו כי הוא כשיר ויכול לקחת חלק בפתיחת המשחק.

 

ההרכב המסתמן: פרדרג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, איתן טיבי, גל אלברמן, עומרי בן הרוש, נוסא איגיבור, ניקולה מיטרוביץ' (גילי ורמוט), אבי ריקן, ערן זהבי, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי