קין: "התיקול של מורנו על שואו היה מושלם"

קין. אוהב את הצד הפילוסופי של הכדורגל
קין. אוהב את הצד הפילוסופי של הכדורגל | צילום: Gettyimages

שחקן יונייטד לשעבר: "השחקנים לא התרגשו מהאירוע". במנצ'סטר זועמים

(גודל טקסט)

היחסים בין מנצ'סטר יונייטד לקפטן לשעבר שלה רוי קין התדרדרו מזמן ואחרי שעזב את השדים האדומי הוא תמיד היה עוין לקבוצה. עם זאת, נראה שהפעם הגיע לשיא השיאים לאחר שטען שהעבירה של הקטור מורנו היתה לא פחות ולא יותר מאשר "מושלמת". רשת ESPN מדווחת שהדברים עוררו כעס רב במועדון. 

 

קין שנכנס בשחקן מנצ'סטר סיטי בעבר, אלף-אינגה האלאנד, שתבע אותו בבית המשפט התבטא בצורה לא אופיינית: "חרף העובדה שלוק שואו סובל משבר כפול ברגלו וצפוי להיעדר זמן ממושך, זה היה תיקול מבריק של שחקנה של קבוצת איינדהובן".

 

 

השחקן שנכשל כמנג'ר והפך לפרשן נשמע פילוסופי משהו כשאמר: "אני אוהב את הצד הפסיכולוגי של המשחק. תמיד ניתן ללמוד את חומרת העבירה על פי תגובת השחקנים. שחקני יונייטד לא הגיבו בצורה יוצאת דופן, דבר המלמד שהתיקול היה נראה בסדר, אבל כולנו הבנו מאוחר יותר שמדובר בעבירה רעה. פציעות כאלה יכולות להתרחש בתדירות גדולה יותר".

 

דבריו של קין עוררו סערה במנצ'סטר (Gettyimages)

 

קין גם לא חסך ביקורת מהשדים האדומים בנוגע למשחק ההגנה החלש שלהם: "יונייטד השקיעו כסף רב, בעיקר בהתקפה והם עוד ייהנו מההשקעות הללו בהמשך. הבעיה העיקרית היא בהגנה. אני לא רואה איך הם יצליחו להתמודד מול קבוצות גדולות כאשר בלינד וסמולינג משחקים כבלמים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי