האתגר שמצפה לסוארס בגמר האלופות

יפגשו שוב בגמר האלופות. יעבור בשלום?
יפגשו שוב בגמר האלופות. יעבור בשלום? | צילום: GettyImages

החלוץ יתמודד מול מי שגרם להרחקתו. אברה: "הוא ירגיש אותי על הדשא"

(גודל טקסט)

בעקבות העפלתה אמש של יובנטוס לגמר ליגת האלופות, נראה שלואיס אנריקה מאמן ברצלונה צריך לשקול ברצינות להוציא את לואיס סוארס לחופשה לקראת גמר הצ'מפיונסליג. לאורוגוואי מצפה משחק לא קל מול שחקני הגברת הזקנה, שבוודאי ינסו לעשות נגדו פרובוקציות, והוא הרי נופל במהירות במלכודות.

 

מצד שני, הוא יתייצב מול שני שחקנים שכתוצאה מעימותים איתם הורחק לתקופות ארוכות – ג'ורג'יו קייליני ולפני כן פטריס אברה. למזלו, ברנילסב איבנוביץ' שננשך על ידו לא יכול להצטרך למסיבה.

 

מגן מנצ'סטר יונייטד לשעבר רמז שלסוארס צפוי משחק לא קל נגדו. החלוץ האורוגוואי הורחק לשמונה משחקים כששיחק בליברפול אחרי שהואשם בהערות גזעניות נגד המגן הצרפתי. פאנל מיוחד של ההתאחדות מצא אותו אשם למרות שהוא טוען עד היום שמדובר בשקר.

 

למזלו של סוארס, הוא לא יהיה בגמר. ברניסלב איבנוביץ' (Gettyimages)

 

כשסוארס חזר מההשעיה הוא סירב ללחוץ את ידו של אברה במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול באולד טראפורד. אברה אמר: "הרבה שואלים אותי על התאקל עם סוארס, אבל זה לא הדבר החשוב. מה שחשוב שאשחק בגמר הזה. אני גאה במי שאני, גאה בצבע שלי ואני אלחץ את ידו, זו לא בעיה, אבל אדאג שהוא ירגיש אותי על כר הדשא"

 

אברה ישחק בגמר האלופות בפעם החמישית בקריירה אחרי שעשה זאת עם מונאקו ב-2004, אז הפסיד לפורטו של ז'וזה מוריניו, ושלוש פעמים עם מנצ'סטר יונייטד בה זכה בתואר ב-2009.

 

סוארס לאחר שנשך את קייליני במונדיאל 2014 (Gettyimages)

 

אברה טען: "אין לנו מה לפחד ממסי, ניימאר וסוארס. הם בני אדם ואנשים נוטים לשכוח שיש גם ביובה שחקנים שכבר זכו בתואר. אני מאמין שהכל יכול לקרות, כי אם לא אאמין שאפשר לנצח את ברסה אבקש מהמאמן לא להרכיב אותי למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי