בחרו והצביעו: השער הכי גדול של ערן זהבי

זהבי נוגח בבאזל. פנומן גם על מגרש אירופי
זהבי נוגח בבאזל. פנומן גם על מגרש אירופי | צילום: Gettyimages

ברשימה: שני שערים של הפנומן באדום, שניים בצהוב ואחד בוורוד

(גודל טקסט)

ערן זהבי כבש אתמול (רביעי) צמד נגד באזל בפלייאוף ליגת האלופות וקירב את מכבי תל אביב לשלב הבתים של הצ'מפיונס. מאז ש-EZ7 נחת בקרית שלום הוא לא מפסיק להפתיע ולספק מספרים מטורפים, אבל גם בפאלרמו ובהפועל תל אביב היו לו רגעים גדולים.

 

לקחנו את חמשת השערים הכי גדולים של זהבי בסדר כרונולוגי. אתם מוזמנים לבחור את הגדול מכולם.

 

 

 

עונת 2009/10 – שער אליפות לאדומים

הפועל תל אביב הגיע לאצטדיון טדי בפיגור של שתי נקודות ממכבי חיפה. כדי לזכות באליפות האדומים היו חייבים לנצח את בית"ר ירושלים ולקוות שהירוקים לא יצאו מבלומפילד עם שלוש נקודות. עד הדקה ה-90 בשני המגרשים התוצאה הייתה 1:1. ואז ערן זהבי ניצל הדיפה של אריאל הרוש ומתוך הרחבה שלח כדור אדיר שנעצר עמוק ברשת הירושלמית. האדומים חגגו דאבל בטדי.

 

 

עונת 2010/11 – השער שלא הספיק למקום השלישי

מחזור אחרון במפעל: האדומים יצאו למשחק חוץ בליון כשהם מחזיקים בסיכוי לסיים במקום השלישי.  במצב של 1:1, זהבי הגיע לכדור שהוגבה לתוך הרחבה ובמספרת אדירה הכניע הוגו לוריס. למשך 19 דקות הפועל תל אביב הייתה במקום השלישי אבל אז הצרפתים השוו ל-2:2 ונתנו לבנפיקה את הכרטיס לליגה האירופית.

 

זהבי. פריטי אין פינק (Gettyimages)

 

עונת 2011/12 – שער בכורה בפאלרמו

מחזור רביעי בליגה האיטלקית. פאלרמו מארחת את קליארי. 25 שניות מהפתיחה זהבי מקבל כדור 20 מטר מהשער ושלוח טיל אדיר לחיבורים.

 

עונת 2013/14 – שלושער בדרבי

מחזור 26 הפועל תל אביב מארחת את הדרבי ובדקה ה-87 מבצעת מהפך מהנקודה הלבנה ומוחקת שער יתרון של זהבי. שתי דקות לאחר מכן ערן זהבי משווה בפנדל. גמור? לא ממש. עמוק בתוך תוספת הזמן, ברק בדש מסר לזהבי ו-EZ7 שלח כדור לפינה הרחוקה של בוריס קליימן. אפילו פאולו סוזה רץ להודות לכוכב.

זהבי. גם בבאזל יזכרו אותו תמיד (אודי ציטיאט)

 

עונת 2015/16 – ה-2:2  בבאזל 

 

פלייאוף ליגת האלופות. דלגאדו ואמבולו מוחקים יתרון מוקדם של ערן זהבי. השופט מוסיף שש דקות ובהתקפה האחרונה דור מיכה הרים לרחבה והקפטן הצהוב התרומם א-לה כריסטיאנו רונאלדו ונגח לחיבורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי