סליחי: "לא שוקל לעזוב, רוצה לשחק באלופות"

סליחי. לא מעוניין לחזור לחיפה
סליחי. לא מעוניין לחזור לחיפה | צילום: ערן לוף

החלוץ שיפגוש את זאגרב: "דחיתי הצעה מיוון". ביטון וסלטיק מול מאלמו

(גודל טקסט)

היום יתקיים החלק השני של סיבוב הפלייאוף בליגת האלופות. הקבוצה הכי מפתיעה בסיבוב היא סקנדרברו האלבנית של חמדי סליחי חלוץ הפועל עכו והפועל חיפה בשנה שעברה. סקנדרברו תשחק נגד דינאמו זאגרב באלבניה.

 

סליחי הוזכר בימים האחרונים כמועמד למכבי חיפה שאף הציבו אותו כאופציה שנייה לחתימה, אבל בראיון לעיתון הקרואטי 'ויצ'רני ליסט' הוא הזים את הידיעות כאילו הוא בדרך ללבוש ירוק ואמר: "לא שוקל לעזוב. דחיתי הצעה מקבוצה ביוון שרצתה להחתים אותי מידית בגלל שאני רוצה לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות. החלוץ אמר עוד: "אני רוצה לממש את החלום הזה ובגיל 31 להתפרסם באירופה", אמר. אם ייכשל בוודאי יהיו לו הצעות טובות ביותר מאשר חיפה.

 

לוי. מתקשה להחתים חלוץ (ערן לוף)

 

 

בעיתון נכתב שסליחי הוא הכוכב של הקבוצה וכבש 5 שערים ב-4 משחקים במוקדמות. על דינאמו זאגרב אמר: "היא קבוצה טובה, אבל אנחנו לא חוששים מאף אחד". באלבניה יש טירוף לקראת המשחק ובשל העובדה שרק 12,800 צופים יוכלו להיכנס לאצטדיון המקומי נמכרו הכרטיסים במחירים מופקעים.

 

ביטון. פותח בהרכב (gettyimages)

 

ניר ביטון וסלטיק ינסו לעשות היום צעד חשוב לקראת העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות כשיפגשו למשחק קשה את מאלמו השבדית ב"פארק הד" (21:45). המנג'ר הנורבגי של סלטיק, רוני דיילה, יצא בהצהרה יומרנית: "זה יהיה בלתי אפשרי למאלמו לנצח את סלטיק אם רק השחקנים שלי יעקבו אחרי ההוראות שלי למשחק".

 

מאמן סלטיק אמר: "אנחנו הולכים לשחק 100 אחוז התקפי, אבל ננסה לשלוט במשחק ולהגן כדי שיהיה גם איזון. לא נשחק כמו נגד אינטר שנה שעברה. שיחקנו פתוח וספגנו. למדתי הרבה מהמשחק הזה. כשאנחנו משחקים בליגה יש לנו 70 אחוז שליטה בכדור. אנחנו צריכים ש-60 אלף בני אדם יהיו מאחורי הגב שלנו במשחק". ניר ביטון יפתח בקישור לצידו של סקוט בראון.

 

זה יהיה קרב בין שני מאמנים נורבגיים ומאמן מאלמו, אגה האריידה, הצהיר: "אני בטוח שאפשר לנצח את סלטיק". דיילה הגיב: "אני מכיר את המאמן הזה והוא שיחק נגד השיטה שלי בעבר ולא הצליח. אנחנו רק באמצע בניית השיטה. התחלנו שנה שעברה ואנחנו בשלב בנייה, אבל צברנו ביטחון עם ההישגים בעונה שעברה". האריידה הגיב: "אני מאמין בקבוצה שלי. לא הפסדנו כבר חודשים באף מסגרת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי