שאקה אופטימי: "רוצים להראות מה אנחנו שווים"

שחקני באזל באימון. בטוחים בעצמם
שחקני באזל באימון. בטוחים בעצמם | צילום: עדי אבישי

באזל בדריכות שיא לקראת מכבי (21:45). אמבולו: "יהיה טוב"

(גודל טקסט)

שחקני באזל בכוננות לקראת הגומלין מול מכבי ת"א הערב (שלישי, 21:45). שוערה הצ'כי של באזל, תומאש ואצ'ליק, אמר: "אנחנו מלאי ביטחון שנעלה לשלב הבתים. נעשה הכל כדי לממש זאת. מצב הרוח שלנו גבוה והציפיות גדולות וגם הביטחון".

 

דניאל הוג שמסר את המסירה שהוליכה לשוויון של ערן זהבי אמר: "לא ישנתי הרבה אחרי המשחק הזה בגלל שיש לי צפיות גדולות מעצמי ולא הייתי מרוצה מההופעה שלי במשחק הראשון". כעת ייתכן שהוא יוחלף על ידי וולטר סמואל.

 

 

טאולנט שאקה שלא שיחק במשחק הראשון בגלל הרחקה ישוב להרכב: "אני מקווה שנוכל לקרוע אותם. אנחנו בטירוף לקראת המשחק. רוצים להראות מה אנחנו באמת מסוגלים לעשות".

 

באזל צפויה לפתוח עם בריל אמבולו בחוד ומאחוריו לוקה זופי. ההתלבטות של אורס פישר היא באגפים. דויד קאלה שכבש צמד בניצחון 1:3 על לוגאנו צפוי לפתוח באגף ימין (20 אחוז סיכוי שז'אן פול באטיוס יהיה שם). באגף שמאל האיסלנדי בירקיר ביארנסון צפוי לשחק. מרכז הקישור הפעם יהיה חזק יותר עם מוחמד אל נאני המצרי שהצטיין מול לוגאנו ולצידו טאולנט שאקה.

 

העיתון השני של באזל 'טאגס ווכה' כתב שבאזל תבסס על אמבולו הצעיר שפתח בצורה מבריקה את העונה. "הוא היה השחקן המסוכן ביותר נגד מכבי תל אביב והפגין משחק פיזי, מסירות מצוינות ואיים ללא הרף על הגנת מכבי". גאורג היינץ המנג'ר הספורטיבי כינה את משחקו "יוצא מהכלל".

 

המאמן, אורס פישר, אמר עליו לעיתון: "אני מתרגש כשאני רואה את אמבולו משחק ולהיכן תיקח אותו הקריירה שלו, אבל עכשיו זו העונה שהוא צריך להוכיח שהציפיות הגדולות ממנו אכן מתממשות. בינתיים זה אכן כך". אמבולו הוסיף: "זה הולך להיות משחק קשה ואנחנו מצפים למלחמה גם מול הקהל הרועש בבלומפילד. אם נשחק כמו במשחק הראשון יהיה טוב".

 


אל נאני בבלומפילד. מרכז מגרש קשוח (עדי אבישי)

 

למרות שמדובר עבורם ב-20 מיליון יורו בבאזל לא מסמנים רק את הכסף כמטרה. המנג'ר הספורטיבי של המועדון, גיאורג היינץ, אמר לעיתון 'באזלר צייטונג': "העלייה שלנו לשלב הבתים היא לא עניין קיומי לקבוצה. נסתדר גם בלי זה, אבל אנחנו רוצים לעלות עבור כל הכדורגל השווייצרי. מדובר ביוקרה, מדובר במוטיבציה. מדובר גם בניקוד גבוה יותר ששווייץ תקבל אם שוב באזל תשחק בליגת האלופות. הכסף זו לא המטרה הראשונה שלנו, אבל היא כמובן חשובה למועדון כמו באזל רוצה להתפתח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי