"מוותר על כל סכום כדי לשחק בליגת האלופות"

יוקאנוביץ' וזהבי. רק רוצים לשמוח
יוקאנוביץ' וזהבי. רק רוצים לשמוח | צילום: עדי אבישי

זהבי בסיום: "כרגע לא מדבר על עזיבה". יוקאנוביץ': "רוצה קבוצה ספרדית"

(גודל טקסט)

שלוש פעמים ניסתה מכבי ת"א להעפיל לליגת האלופות, אך דווקא בעונה בה הכל חרק, הם הצליחו להתגבר על יריבתם (האירופית) המושבעת ולהגיע לשלב הבתים, עליו חלם מיץ' גולדהאר כשרכש את הקבוצה לפני שבע שנים.

 

"אני גאה במה שהשחקנים שלי עשו היום, זה היה משחק לא קל", אמר סלאבישה יוקאנוביץ' בסיום. "זה יום גדול בשבילנו ובשביל הכדורגל הישראלי. אני מאמין שמיץ' (גולדהאר) שמח שעשה את הטיול לכאן. יגיעו לכאן קבוצות גדולות, אני מקווה שאחת מהן תהיה ספרדית כדי שאוכל לראות את המשפחה שלי יותר".

 

 

ערן זהבי: "נתנו היום משחק הקרבה מדהים ולא נכנענו למחלה של הכדורגל הישראלי. אני שמח שהגשמתי את החלום עם הקבוצה הזאת, כי השקיעו פה המון. האמונה שלי בהצלחה מגיעה מהאופן בו אנחנו מתנהלים ביום יום, לא קל לעלות לליגת האלופות וסבלנו בשביל זה אבל עכשיו זה הזמן לשמוח".

 

"כל הזמן שואלים אותי לגבי מעבר, אבל כרגע זאת שאלה היפותטית. תנו לי לשמוח ברגע הזה ותעזבו אותי עם השאלות האלה. אם היו מציעים לי לפני, הייתי מוותר על כל סכום כדי לשחק בליגת האלופות".

 

יוקאנוביץ'. "גאה בשחקנים שלי" (עדי אבישי)

 

"זה היה היעד ובסופו של דבר עשינו את זה", אמר ניקולה מיטרוביץ'. "אני לא מאמין שאנחנו בליגת האלופות, אז בטח שאני לא חושב על ההגרלה, כל המשחקים יהיו קשים. אני אומנם בישלתי את השער, אבל זאת היתה עבודה קבוצתית. לגבי העובדה שפתח היום בהרכב אמר: "זה לא משנה אם אתה פותח או מחליף, אתה צריך לתת את המקסימום בכל שלב"

 

גל אלברמן: "עבורי זה עוד חלק בפאזל של הקריירה שלי שאיחלתי לו הרבה שנים, מה שנשאר זה ליהנות. אני חושב שאם נשים את הקלפים על השולחן, באזל קבוצה טובה מאתנו, אך ידענו לנצל את ההזדמנויות שנתנו לנו. אין זפק שערן הוא המוציא לפועל שלנו והוא סוחף אותנו אחריו, הוא עובד על זה מאד קשה וזה לגמרי לא מקרי – הוא בהחלט מושא להערצה. ברגעים האלה אנחנו לא חושבים על כלום ונשמח עם כל הגרלה שנקבל".

 

בן חיים. "פסגת הפסגות בקריירה" (עדי אבישי)

 

היום וכאשר הבן שלי נולד, הם הרגעים הכי שמחים בחיים שלי", אמר טל בן חיים (החלוץ). "היה כיף גדול, פסגת הפסגות בקריירה, עכשיו רק רוצים לחגוג. ידענו שנעבור אותם מהרגע הראשון, לא הגיוני שאותה קבוצה תעיף אותנו שלוש פעמים. אני חושב שכל שחקן ששיחק בצמד המפגשים נתן את כל מה שיש לנו. השחקנים יתעלפו הלילה, מחר בבוקר לא נרגיש את הגוף. אבל אנחנו שיכורים מהנאה". 

 

נוסא איגייבור היה נרגש בסיום: "זה חלום שמתגשם בשבילי. אני חסר מילים ברגע הזה, אבל אני גאה בקבוצה ובחברים שלי. ידעתי שמכבי ת"א רוצה להגיע לליגת האלופות כשהגעתי ואני שמח שעמדנו ביעד הזה. אשמח אם נקבל קבוצות כמו ברצלונה או ריאל מדריד"

 

"זאת היתה המטרה שלי כשחזרתי לישראל", אמר טל בן חיים (הבלם), "פספסתי את ההזדמנות הקודמת ואני שמח שהצלחתי להגשים את החלום. זה מסוג המשחקים שכולם צריכים לתת את הכל וכולם עשו את זה עד השנייה האחרונה. השקיעו פה הרבה מאד כסף ואני שמח שאנחנו מחזירים בחזרה. מיטרוביץ' נתן כדור לזהבי ששרן איל ברקוביץ' יכול למסור". 

 

אוהדי באזל. "שוב פעם זהבי הכה בנו" (עדי אבישי)

 

"שוב פעם זהבי הכה בנו" אמר במסיבת העיתונאים מאמן באזל אורס פישר, "למרות שניסינו לעצור אותו הוא קיבל הזדמנות אחת וניצל אותה. עם זאת, מכבי ת"א שיחקו בשתי המשחקים טוב מאוד בהגנה וזה מה שהכריע ההתמודדות. נכון ששלטנו אבל לא הגענו למצבים, הדקה 24 עדיין יושבת בראש".

 

"לא שיחקנו חכם ולפי שיטת המשחק שתרגלנו, שיחקנו מהאמצע במקום לתקוף מהאגפים. בכלל לא זלזלנו, אף אחד מהשחקנים שלי לא זלזל במכבי בשום שלב, הפסדנו לקבוצה טובה יותר ואני מאחל להם הצלחה בשלב הבתים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי