בהולנד חגגו: "ניצחון אישי של ג'ורדי קרויף"

קרויף וזהבי. מחמאות גם בכתום
קרויף וזהבי. מחמאות גם בכתום | צילום: אודי ציטיאט

הטלוויזיה המקומית פירגנה: "ערן זהבי שווה למעלה מעשרה מיליון יורו"

(גודל טקסט)

לא רק בישראל נתנו אתמול (שלישי) כותרות להעפלה של מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות. רשתות הטלוויזיה 'פוקס1' ו'פוקס 2' בהולנד לא שכחו לפרגן לבנו של יוהאן קרויף וציינו שמדובר בניצחון אישי של ג'ורדי שהחתים את ערן זהבי.

 

שימו לב גם לאבסורד הבא: יוהאן קרויף נחשב לאבי המהפכה של אייאקס החדשה, אבל היא דווקא לא תשחק בליגת האלופות השנה. בטלוויזיה ההולנדית עקצו: "איך זה שמכבי תל אביב משחקת בשלב הבתים של הצ'מפיונס וקבוצה כמו אייאקס נשארת בבית? אל תשכחו שמכבי ניצחה את אייאקס בעבר".

 

 

על המשחק נאמר: "מכבי תל אביב אמנם שיחקה די מבוקר, אבל אם ערן זהבי היה מקבל יותר כדורים בתוך הרחבה הוא היה יכול להיות מלך השערים עם כמות גדולה יותר". אחד הפרשנים ציין: "הקבוצות שעלו לליגת האלופות צריכות לרכוש את זהבי וכך מכבי תל אביב תהיה יותר עשירה". בהולנד ציינו גם שקפטן מכבי ת"א "שווה למעלה מ-10 מיליון יורו והוא שחקן עם פוטנציאל ענק". אגב, בהולנד גם עקצו את פורטו שמוכנה לשלם 12 מיליון יורו על שחקן שבקושי כבש בפיינורד, חסוס קורונה, כשהם יכולים לרכוש את זהבי.

 

 

בפתיחת הסיקור נראו זוג אוהדי מכבי תל אביב מתנשקים ביציע ובטלוויזיה שאלו: "מה קורה כאן? הם מתנשקים כמו בפאב או דיסקוטק". בהולנד, שכנראה לא שמעו שמכבי תל אביב צפויה להעביר את משחקיה ל"סמי עופר" אמרו: "עוד יהיו הרבה רגעים מרגשים באיצטדיון הזה".

 

 

Sometimes a smile says it all!!! Thanks staff, players, fans and all MTA family for this amazing achievement.. Pure happiness

A photo posted by Jordi Cruyff (@jordicruyff) on

 

כוכב העבר וים קיפט שניתח את המשחקים אתמול אמר: "איך זה ששחקן כמו ז'אן פול בואטיוס עוזב קבוצה הולנדית לבאזל, שהיא לא טובה יותר מפיינורד ומפסידה לקבוצה כמו מכבי תל אביב". עוד נאמר שבואטיוס נכנס מאוחר מדי כמחליף: "הוא שחקן שהיה יכול לשנות את מהלך כל המשחק, אבל המאמן לא מכיר את הפוטנציאל שלו ולא נתן לו צ'אנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי