לופטגי: "אוהב את הסגנון של יוקאנוביץ'"

לופטגי. מחמאות למכבי
לופטגי. מחמאות למכבי |

מאמן פורטו החמיא למכבי: "מאורגנת היטב". מרטינס אינדי: "זהבי שחקן מעולה"

(גודל טקסט)

מאמן פורטו, ג'ולן לופטגי, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם מכבי תל אביב מחר (שלישי, 21:45) בליגת האלופות. הספרדי החמיא: "מכבי תל אביב קבוצה שהדיחה את באזל וזה אומר עליה המון דברים. אנחנו נרגשים לקראת המשחק ורוצים לנצח אותו. האוהדים יהיו מאחורינו ואני מקווה שנפגין משחק טוב".

 

לופטגי שישבור את השיא של ז'וזה מוריניו של 20 ניצחונות רצופים בבית בכל המסגרות אם ינצח את הצהובים אמר: "מכבי תל אביב קבוצה מאורגנת היטב ויש לה מאמן טוב כמו סלבישה יוקאנוביץ'. אני אוהב את סטייל המשחק של המאמן הזה".

 

 

על הבלם הספרדי איבן מרקאנו שעשוי לפתוח במקום מייקון הברזילאי שפצוע אמר: "מצבו השתפר. הוא יהיה בסגל ונראה טוב. מבחינתנו אנחנו צריכים לשחק נגד מכבי תל אביב כמו במשחקים קודמים ואז ננצח. אם נשחק באותו רצון ותשוקה, ננצח. אנחנו חושבים רק על עצמנו והפוקוס שלנו יהיה על המשחק בלבד".

 

הבלם ההולנדי, ברונו מרטינס אינדי אמר: "אם אשחק אתן את כולי. אני מוכן לעזור לקבוצה ". ההולנדי צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של מרקאנו.

 

 

 

על מכבי תל אביב אמר: "אני יודע שזו יריבה עם סגל טוב. יש להם שחקנים מנוסים. אני מצפה למשחק עם אינטנסיביות גדולה. ראיתי קטעי וידאו של משחקי מכבי תל אביב וערן זהבי שחקן מעולה, אבל לא באנו לדבר רק עליו, כי מכבי קבוצה טובה כקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי