"היינו מוכנים לכדורגל האיכותי של מכבי ת"א"

לופטגי. קבוצה אמיצה
לופטגי. קבוצה אמיצה | צילום: Gettyimages

לופטגי החמיא: "3 נקודות קשות", אך קסיאס עקץ: "המשחק הקל בקריירה"

(גודל טקסט)

מאמן פורטו, ג'ולאן לופטגי שרשם ניצחון 20 רצוף בבית ועבר את ז'וזה מוריניו ניצחון אחד פחות כמאמן פורטו, המשיך להחמיא למכבי תל אביב גם אחרי הניצחון ואמר: "המשימה הושלמה. ניצחנו קבוצה חזקה ואלה היו 3 נקודות מאוד קשות להשגה נגד קבוצה אמיצה ששיחקה בלי לחץ עליה. היינו מוכנים לכדורגל האיכותי שלהם".

 

העיתון 'או ז'וג'ו כתב בשער העיתון: "הפורמולה של אבובקר" שלדעתו היה הסיבה העיקרית לניצחון. אבובקר קיבל בעיתון ציון 8. במכבי תל אביב הציונים היו חלשים מאוד למרות השבחים של לופטגי. רוב שחקני מכבי קיבלו ציון 4. פדראג ראיקוביץ' והחלוץ טל בן חיים קיבלו ציון 6 ואילו דור מיכה רק ציון 3. לא נעים.

 

 

רובן נבס שבר את השיא בליגת האלופות כשהפך לקפטן הצעיר בתולדות המפעל בגיל 18 ו-221 יום ושבר את שיאו של רפאל ואן דר וארט כשהיה קפטן איאיקס אמסטרדם בגיל 20 ו-217 יום. נבס אמר: "זה דבר מיוחד מאוד להיות חלק מהמועדון וההיסטוריה שלו. כל שחקן שמגיע למועדון הזה חולם יום אחד להיות הקפטן שלו. הכי חשוב היתה העבודה הקבוצתית והניצחון. צריך לברך את כולנו עבדנו עבור זה כל השבוע. שיחקנו טוב והגיע לנו הניצחון, אבל אנחנו רק באמצע הדרך".

 

קסיאס. שיא חדש (אודי ציטיאט)

 

איקר קסיאס רשם שיא חדש של אי ספיגת שערים עם 51 רשתות נקיות בסה"כ במפעל ועבר את אדווין ואן דר סאר שלא ספג 50 משחקים. הוא גם רשם את משחקו ה-154 במפעל וזה עוד שיא חדש. בסיום המשחק אמר השוער: "זה היה אחד המשחקים הקלים שהיו לי בקריירה".

 

יאסין ברהימי האלג'יראי שעדיין לא ברור אם יגיע לישראל עוד שבועיים אמר: "אנחנו זקוקים לעוד ניצחון כדי להבטיח את העלייה. זה היה ניצחון חשוב, אבל עוד לא עלינו. השער שכבשתי היה מיוחד עבורי כמו כל שער שאני כובש. אני תמיד מנסה לתת את המיטב עבור הקבוצה". אנדרה אנדרה אמר: "יהיה לנו משחק לא קל בישראל. שיחקנו טוב נגד קבוצה שהגנה טוב בהגנה".

 

כדורגלן פורטו מקסי פאריירה התלהב: "אנחנו יכולים לזכות השנה שוב בליגת האלופות. יש לנו קבוצה ענקית. אנחנו משחקים כל משחק כדי לנצח. אנחנו בוטחים בעצמנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי