בופון: "מודעים לכך שאנו אנדרדוג מול ברסה"

חוזר לאצטדיון האולימפי בברלין לאחר 9 שנים. בופון
חוזר לאצטדיון האולימפי בברלין לאחר 9 שנים. בופון | צילום: Gettyimages

שוער יובה מוכן לגמר האלופות. אלגרי: "לא ניתן לעצור את מסי"

(גודל טקסט)

בופון התראיין לאתר הרשמי של פיפ"א ואמר: "לפני המשחק נגד ריאל מדריד הערכתי את הסיכויים שלנו ב-35 אחוז, כך שאני מניח שכעת הסיכויים שלנו לזכות בתואר אפילו קטנים יותר" והוסיף: "אנחנו ערים לכך שברסה טובה יותר ואי אפשר להכחיש שאנחנו האנדרדוג במפגש הזה. יש לנו את כל הכבוד למועדון ולהישגים שלו, אבל כמו שאמרתי לפני המשחק נגד ריאל יש לנו כמה כלי נשק שאנחנו יכולים להשתמש בהם".

 

השוער, שזכה במונדיאל 2006 עם איטליה, יחזור לאצטדיון האולימפי של ברלין לאחר תשע שנים. "אני סקרן לראות האם הרגשות יציפו אותי שוב, אבל אני חושב שלא יהיה שוני מאז 2006".

 

בופון, שלא זכה מעולם בצ'מפיונסליג, אמר שהוא מאושר מהעליה לגמר האלופות. "כשהדחנו את ריאל מדריד הרגשתי אושר שחוויתי רק מספר פעמים בודדות בקריירה שלי. כשאתה מגיע לעימות עם איתם ועדיין עובר אותם למרות היותם פייבוריטים, אין הרגשה טובה מזו. אני חולם שנעשה זאת גם נגד ברסה".

 

שוער הזברות הודה שהחלום להניף את הגביע הוא מטרה גדולה מאוד בקריירה שלו. "ברור שבמהלך השנים האחרונות היו לי החלטות קשות מאוד לקחת ולקחתי אותן על סמך הרגשות שלי ודרך החיים שלי. במבט לארוך אני רואה שהיו לי החלטות קשות מאוד לפני 9-10 שנים (למשל ההחלטה להישאר ביובה אחרי שהורדה ליגה. י.ז.)".

 

גם מאמן יובנטוס, מקסי אלגרי, דיבר במסיבת עיתונאים ואמר: "העונה הזו תיכנס להיסטוריה של המועדון והכדורגל בכלל". בהמשך הוסיף המאמן: "אם נזכה נסיים עונה נפלאה. אני מודע לקשיים לשחק נגד ברצלונה וליאו מסי שמשחקים כדורגל במימד אחר לחלוטין מאשר שאר הקבוצות בעולם. נצטרך לשחק נגדם קומפקטי ולסגור חזק. אין טעם לשמור על מסי. זה כמעט בלתי אפשרי".

 

"אין טעם לשמור על מסי". מקסי אלגרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי