שמישהו יתקשר לער"ן: התלות המטורפת בזהבי

זהבי. הכל תלוי בו
זהבי. הכל תלוי בו | צילום: ערן לוף

המספרים: מכבי לא מפסידה כשהקפטן כובש, נאחס סמי עופר וספטמבר המר

(גודל טקסט)

איש המפתח. בשבעה משחקים העונה מצא ערן זהבי את הרשת, ובאף אחד מהם מכבי ת"א לא הפסידה: ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפרש שערים 8:16. בשבעה משחקים הוא לא כבש, ורק באחד מהם מכבי ניצחה לעומת תיקו בודד וחמישה הפסדים (הפרש שערים 13:5).

 

 

15 דקות. בכל אחד משני משחקיה בשלב הבתים עד כה, ספגה מכבי ת"א ברבע שעה הראשונה של המשחק. נגד צ'לסי היו אלו וויליאן בדקה ה-15 ודייגו קוסטה בדקה ה-58, הערב כבש אנדריי ירמולנקו כבר אחרי 4 דקות, בעוד ג'וניור מוראש הבקיע בדקה החמישית של המחצית השנייה. להזכירכם, גם נגד באזל ופלזן בבית ספגה מכבי בפתיחה.

 

מוראש. שער מוקדם בכל מחצית (ערן לוף)

יכול להיות הבן שלו. 21 שנה הפרידו בין האנשים בין הקורות הערב: שובקובסקי בן ה-40 של קייב לעומת ראייקוביץ' בן ה-19 של הצהובים.

 

ראיקוביץ'. הוציא כבר שישה כדורים מהשער (ערן לוף)

 

0 מ-6. לא בטוח אם סמי עופר הוא האיצטדיון הנכון לארח בו העונה. עד כה, אם מחשיבים גם את משחקי הבית של מכבי והפועל חיפה בליגה, המארחות במגרש הנפלא בחיפה עומדות בשישה משחקים על מאזן עגום של 0 ניצחונות ו-0 שערי זכות. ולחשוב שכאורחת, לפני שלושה ימים בלבד, מכבי ת"א יצאה משם עם ניצחון 0:2.

 

והייתה גם יריבה. מכבי ת"א סיימה בשני משחקיה השבוע בסמי עופר בתוצאה 0:2, אבל אצל דינמו קייב זה ממש הרגל: כל אחד מארבעת משחקיה האחרונים נגמרו בניצחון 0:2.

 

סמי עופר. מפסידים גם בצהוב (ערן לוף)

 

ספטמבר המר. מכבי ת"א לא תרצה לזכור את החודש שיסתיים מחר: בחמישה משחקים היא ניצחה רק פעם אחת, סיימה בתיקו אחד והפסידה בכל שלושת משחקיה האחרים. בסך הכל: 4 נקודות מתוך 15. מזל שהיה לה בדרך את מכבי חיפה.

 

אין כמו בבית? במשחק הבית הראשון שלה העונה באירופה, אחרי שאשתקד נאלצה לנדוד לחו"ל בגלל המצב הביטחוני, הביסה מכבי ת"א את היברניאנס 1:5. מאז היא הוציאה תיקו אחד (1:1 מול באזל) והפסידה פעמיים (2:1 לוויקטוריה פלזן, 2:0 הערב).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי