מכה לברצלונה: אינייסטה צפוי להיעדר 4 שבועות

אינייסטה. צרות באות בצרורות
אינייסטה. צרות באות בצרורות | צילום: Gettyimages

סוארס על הניצחון (1:2) מול לברקוזן: "הוכחנו למה אנחנו אלופי אירופה"

(גודל טקסט)

ברצלונה פיגרה אתמול 1:0 מול באייר לברקוזן עד לדקה ה-80 כשהיא מפגינה משחק רע במיוחד, אבל שתי דקות של קסם ושער ענק של לואיס סוארס הביאו לה ניצחון מוראלי חשוב בלי ליאו מסי הפצוע. אחרי השער הוא נראה מסמן למסי באצבעות 10, כמספר חולצו של ה'פרעוש', כאומר: "השער הזה בשבילך". ברצלונה הפסידה בששת המשחקים האחרונים בהם פיגרה באלופות עד אתמול.

 

ה'מארקה' הבריק בכותרת "ליונל סוארס" על השער של החלוץ האורוגוואי. ה'אל מונדו דפורטיבו' כתב בשער "פים-פאם" והסביר: "ברסה ניצחה בשתי דקות משחק שהיא צריכה לשכוח. הקללה רודפת אחרי לאחר שאינייסטה נפצע וייעדר ארבע שבועות".

 

 

העיתון 'ספורט' כתב "רמונטדה (קאמבק) של אלופה".

 

 

אחרי מכת הפציעות שהקבוצה ספגה ובעיקר פציעתו של ליאו מסי, עכשיו גם אינייסטה בחוץ אחרי שנפצע אתמול בשריר הירך של רגלו הימנית בדקה ה-60 ונטש כשהוא מכניס אגרוף לספסל מרוב תסכול.

 

לפי ההערכות הראשוניות מדובר בחודש בחוץ. ביש מזל שרודף את הקבוצה. זו פציעה שמצטרפת לאלה של ליאו מסי, קלאודיו בראבו, ראפיניה, אדריאנו ותומאס ורמלאן. ברצלונה תישאר רק עם ארבעה קשרים בריאים. חאבייר מסצ'ראנו, סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו ואיבן רקיטיץ' וינואר החודש בו תוכל להתחזק ולשחק עם שחקנים חדשים, עוד רחוק.

 

לואיס סוארס אמר בסיום: "שיחקנו מעט כדורגל והיינו צריכים להוכיח למה אנחנו אלופי אירופה. האמנו בעצמנו עד לסיום. לברקוזן לחצה אותנו גבוה בחלק המגרש שלנו, אבל אנריקה נתן לנו עצות טובות במחצית".

 

 

לואיס אנריקה הודה בסיום: "המיקום בטבלת הבית לא יהיה ידוע עד לסיום. אנחנו חייבים להשתפר. פציעת אינייסטה היא חדשה מעציבה. רוח הלחימה שהפגינו השחקנים היתה יוצאת מהכלל והם נלחמו עד לסיום. זה היה משחק שני בלי מסי וניצחון שני".

 

אנריקה מתח ביקורת על הצופים שחלקם באופן מוזר שרק בוז להמנון של ליגת האלופות. לדבריו: "אנחנו זקוקים יותר לאוהדים שלנו כשהדברים לא הולכים בכיוון שלנו. הקבוצה זקוקה ליותר קרדיט. צריך לאהוד אותה לפני ולא רק כשזה הולך טוב. לפעמים אתה מנצח רק בעזרת האמונה. התוצאה הזאת מחזקת את הקבוצה. ידענו שלברקוזן יעשו לנו צרות".

 

שחקני ברצלונה חגגו את הניצחון ברשתות החברתיות. איבן ראקיטיץ' ציייץ: "אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי