"בלי ג'ון טרי אין לצ'לסי מנהיג על המגרש"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | צילום: Gettyimages

באנגליה ממשיכים בביקורת על מוריניו. איקר קסיאס: "לא רציתי לנקום בו"

(גודל טקסט)

העונה השחורה של צ'לסי נמשכת אחרי ההפסד אתמול לפורטו 2:1 בדרגאו. איקר קסיאס ומוריניו אומנם השלימו כביכול ולחצו ידיים ונראו משוחחים אחרי המשחק, אבל ב'אל מונדו דפורטיבו' כתב שקסיאס נקם במוריניו. השוער גם שבר את השיא של צ'אבי עם 152 משחקים בליגת האלופות.

 

ריו פרדיננד שפירשן ל-BT ספורט מתח ביקורת נוקבת על היכולת של צ'לסי וטען שאין לקבוצה מנהיג. "בלי ג'ון טרי שנשאר על הספסל לא היה מי שיוליך את הקבוצה וזה היה בידיים של בראניסלב איבנוביץ' שאכזב", אמר. ה'דיילי מייל' כתב: "מוריניו הדיח עוד כוכבים מההרכב, אבל צ'לסי העצבנית החליקה שוב". העיתון כתב: "התוצאה אפילו משקרת. פורטו היתה טובה יותר. שחקני הבלוז רצו, אבל היה קשה להכיר את צ'לסי מהעונה שעברה". חוץ מבגוביץ' שקיבל ציון 7, השאר קיבלו 6, 5 ו-5-5. הכי גרוע? איבנוביץ' עם ציון 4.5.

 

 

 

על ההפסד הרביעי העונה בכל המסגרות אמר מוריניו: "עשינו שתי טעויות מגוחכות שגרמו לנו להפסיד. ראינו לפני האימון אלפי כדורים נייחים של פורטו והייתי בטוח שאנחנו מוכנים לזה. ברגע שהיינו לחלוטין בשליטה ותכננו להכניס שחקן זה הגיע וזה היה ממש מגוחך. חוץ מזה אני חושב שהיה משחק מאוזן. לא היו לנו בעיות בהגנה, אבל קשה לקבל כזה שער כשהבסיס לעבודה על כדורגל הגנתי זה לא לספוג ממצבים נייחים. לא אושיט אצבע מאשימה למישהו ספציפי".

 

מוריניו. לא מחפש אשמים (gettyimages)

 

מוריניו גם נשאל למה השאיר את אדן הזאר על הספסל ויצא לו הסבר די תמוה. "זה היה אולי המשחק הכי קשה בשלב הבתים נגד יריבה שמתחרה על המקום הראשון. רציתי שחקנים רעננים יותר, כי לפורטו היה יום יותר מאתנו לנוח". הזאר נכנס בדקה ה-62 ולא הצליח לשנות. "המיוחד" ספסל את טרי, השאיר בלונדון את לואיק רמי, רדמאל פלקאו (שהחמיץ משחק נגד קבוצתו לשעבר) ואוסקר וטען: "זה לא היה עונש, זו החלטה".

 

ה'מירור' כתב שלמרות ששחקן השנה שעברה בפרמיירליג אדן הזאר הושאר על הספסל עדיין לצ'לסי תהיה חזרה אומללה הביתה וספסולו לא סייע לעוד ערב של הופעה מזוויעה של הגנת צ'לסי.

 

"המיוחד" הביע ביטחון שצ'לסי עדיין תעלה לשמינית הגמר. "זה לא משפיע על הביטחון שלי שנעלה מהבית. היריבה פורטו היתה קשה מאוד וזה היה משחק קשה מאוד. ליגת האלופות נותנת לך רגשות שונים בכל משחק. לצערי נענשנו על הטעויות שלנו".

 

 

מוריניו נשאל אחרי המשחק על הפגישה עם איקר קסיאס. "אמרנו אחד לשני שלום כמו שני אנשים מתורבתים ואיחלנו הצלחה אחד לשני. היינו שלוש שנים ביחד ברגעים גדולים וקשים". הוא נשאל שוב על אותה שנה בה החליט לספסל את קסיאס בריאל מדריד ואמר: "ההחלטה לספסל את איקר קסיאס היתה ממניעים מקצועיים של מאמן. זו לא היתה החלטה כבן אדם".

 

איקר קסיאס הודה שהוא אשם בשער שספג בבעיטה חופשית מוויליאן: "יכולתי לעשות כנראה הרבה יותר. בקושי ראיתי את הכדור, אבל זה לא תירוץ". על המיוחד: "אמרתי לו שלום ונתתי לו יד כמו גבר. לא חושב שניצחתי את המשחק הזה כדי לנקום בו. ניצחתי עבור הקבוצה".

 

מאמן פורטו, ג'ולאן לופטגי, אמר: "היה קשה לרדת למחצית עם 1:1, אבל מחצית שנייה הצלחנו להתעלות מנטלית".

 

אסמיר בגוביץ' שוער צ'לסי אמר: "היה מגיע לנו יותר. אני בטוח שהדברים יסתדרו לטובתנו".

 

 

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, ז'וזה מוריניו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי